توریسم مالزی در خطر افزایش جرم و تعداد قربانیان بزهکاری

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
15 مرداد 1392 01:00
0

باوجود آن که گزارش‌های رسمی خبر از افزایش آمار جرم و تعداد قربانیان فعالیت‌های بزهکاری خشن در مالزی می‎دهد، وزیر گردشگری مالزی خبر از آن داد که این حوادث واخبارنگران کننده آن تا کنون هیچ تاثیری برصنعت گردشگری مالزی نداشته است.

"داتوک سری ین ین" مدیر دفتر توسعه گردشگری مالزی با اعلام این مطلب افزود:«هرچند که نگرانی‎های زیادی درباره افزایش موارد حمله با اسحله و شلیک گلوله به شهروندان مالزی درکشور وجود دارد، با این حال مقامات گردشگری تا کنون هیچ گزارشی دراین مورد که این حوادث سبب ترس ووحشت گردشگران شده باشد و یاهرگونه موردی دراین زمینه که حاکی از آن باشد گردشگران به دلیل نگرانی‌های امنیتی از سفر به مالزی خودداری کرده باشند، دریافت نشده است.»

وی افزود«این گونه مسائل معمولا در مذاکرات با مقامات کشورهای دیگر مطرح می‌شود ولی تا کنون ما هیچ با موارد نگرانی یا شکایتی دراین زمینه در ملاقات‌ها و مذاکرات رسمی خود با مقامات دیگرکشورها مواجه نشده‌ایم.»

وی درعین حال یادآور شد که مقامات پلیس موظفند این قبیل پرونده‌ها را ریشه‌یابی کنند و از بروز این تصویر که مالزی کشور امنی نیست در سطح جهانی پیش‌گیری کنند.



منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.