افتتاح 4 هتل در گیلان

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
04 آبان 1392 00:00
0

"رضا علیزاده" سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به افتتاح 7 پروژه گردشگری ، در چهار شهرستان استان گیلان به CHN‌گفت: «این پروژه ها شامل 4 هتل سه ستاره است که 2 هتل در شهرستان رودسر و 1 هتل در شهرستان بندرانزلی را شامل می‌شود. همچنین افتتاح مجتمع گردشگری دو ستاره در شهرستان املش و دو دفتر نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری سلامت شامل نمایندگی بیمارستان بین المللی قائم (عج) و دفتر مسافرتی و جهانگردی گیلان سها در شهرستان مرزی آستارا را در هفته گذشته داشتیم.»

به گفته او، سطح سرمایه‌گذاری این پروژه ها حدود 10 میلیارد تومان است می‌توان گفت یک سوم این سرمایه که حدود 3 و نیم میلیارد تومان می‌شود توسط دولت تامین شده‌است در این راستا، به واسطه این پروژه‌های گردشگری، بیش از هفتاد شغل مستقیم ایجاد شده‌است.

علیزاده درخصوص راه‌اندازی دو دفتر نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری سلامت در استان گیلان خاطرنشان کرد: «باتوجه به ظرفیت‌هایی که به منظور جذب گردشگر سلامت در استان وجود دارد در صدد حمایت از راه‌اندازی دو دفتر نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری سلامت برآمدیم. چنانکه دفتر نمایندگی گردشگری در نقطه مرزی آستارا تمام خدمات مورد نیاز گردشگر را فراهم خواهد کرد. این خدمات از بیمه گردشگران گرفته تا خدمات درمانی و ایجاد امنیت دراین مرز محیا است.»

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.