تشویق ایران در جام‌جهانی، تنها با 30 میلیون تومان!

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
16 آذر 1392 00:00
0

با برگزار شدن مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل و هم گروه شدن ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی تب حضور تماشاچیان در مسابقات جام جهانی داغ تر شد. چنانکه سفر به جام جهانی همراه با تیم ملی نیز هدیه مسابقه اس ام اسی ویژه برنامه 90 در شب گذشته بود.

در این میان بازدید از مسابقات ایران در مرحله گروهی که زمان اجرای آن خرداد 1393 است به قیمت 10 هزار دلار فروخته می‌شود.

اخذ ویزای توریستی ، بلیط رفت و برگشت هواپیما ، حدود 12 شب اقامت با صبحانه ، ترانسفرهای بین شهری ، پکیج اورجینال هواداری تیم ملی و بلیط مسابقات ایران در مرحله گروهی به همراه ترانسفر از محل اقامت به استادیوم ها و بالعکس از جمله امکانات این بسته سفر به برزیل هستند که حدود 30 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

اصل گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار از زمان حرکت سفر، یک قطعه عکس رنگی 4*3 جدید زمینه سفید و مدارک مورد درخواست سفارت برزیل برای ویزا از جمله مدارک مورد نیاز برای سفر به جام جهانی 2014 است.

البته به روال قراردادهای تور، آژانسدار 50 درصد قیمت تور که حدود 15 میلیون تومان می‌شود را هنگام عقد قرارداد از مسافر دریافت می‌کند که این رقم نیز با توجه به قیمت روز دلار محاسبه‌ می‌شود. مابقی قیمت تور نیز تا قبل از پرواز در چند مرحله دریافت خواهد شد.

قیمت مذکور برای اتاق‌های دو تخته است و قیمت اتاق‌های سینگل 1 نیم و برابر می‌شود.

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.