منچستر یونایتد به کمک گردشگری بریتانیا می‎آید

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
23 آذر 1392 00:00
0

تیم منچستر یونایتد با بهره گیری از محبوبیت بازیکنان شاخص خود، به کمک گردشگری بریتانیا می‎آید. به گزارش تلگراف، تیم منچستر یونایتد که امسال با جذب بیشترین بازدید کننده به موزه و تور این باشگاه، برنده جایزه برتر گردشگری بریتانیا شد، قرار است در ارتقای صنعت گردشگری بریتانیا نیز همکاری کند.

مقامات گردشگری بریتانیا همچنین کارهایی را با کمک لیگ برتر فوتبال بریتانیا آغاز کرده‎اند."شینجی کاگاوا" فوتبالیست ژاپنی تیم منچستر یونایتد، دراجرای طرحی برای ارتقای گردشگری بریتانیا ، با شرکت در یک فیلم ویدئویی، دیدنی‌های بریتانیا را تحسین و تمجید می‌کند.

هدف طراحان این برنامه آن است که با توجه به محبوبیت لیگ فوتبال بریتانیا دربرخی کشورها همانند نروژ و بلژیک، شانس جذب گردشگر از این کشورها را افزایش دهند.

تور و موزه منچستر یونایتد یکی از محبوب‎ترین مقصدهای گردشگری بریتانیا شناخته شده که توانسته‎است امسال بیش از 340 هزر گردشگرخارجی را بخود جذب کند.

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.