600 گردشگر در برف سنگین کوهستان‌های هند گرفتار شدند

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
09 دی 1393 00:00
0
به گزارش IANS بیش از 600 گردشگر در تپه‌های مشرف به یک کمپ گردشگری در منطقه "مانالی "در" هیمچال پرادش" هند به دلیل بارش برف شدید، گرفتار شدند. با وجود نجات این افراد هنوز هجده نفر دیگر در این منطقه سرگردان و گرفتار هستند.

این هجده نفر به طور موقت در منطقه‌ای به نام ارهی در 35 کیلومتری مانلی از منطقه "ماجیسترت وینای دیمان" اسکان داده شده‌اند.

این تعداد گردشگر از سایر گردشگران که عمدتا ازگذرگاه" روتانگ" عبور می‌کردند، و اکنون نجات یافته‌اند، جدا بودند. با این حال منطقه مورد نظر و مناطق وابسته به آن بسرعت تخلیه شده است.

برای نجات این گردشگران ده‌ها اسکوتربرفی مستقر شده است ولی تپه‌های مشرف به کمپ مانلی از هفته گذشته شاهد بارش سنگین برف بوده است.

سخنگوی دولت از تمام گردشگران خواست از رفتن به مناطق پرت ودورافتاده اکیدا خودداری کنند. همچنین اعلام شده است که بارش برف سنگین دراین منطقه همچنان ادامه دارد. حتی بزرگراه" چاندیگراه" مانالی نیز به روی وسایل نقلیه بسته شده است.

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.