قزاقستان حالا در توریسم موسیقی

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
10 دی 1393 00:00
0

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ بین الملل ـ اولین هارد راک کافه در قزاقستان افتتاح شد. این کافه نام برند مشهور جهانی را برخود دارد که به تنهایی عامل جذب هزاران گردشگر دوستدار هنر و موسیقی جهان به قزاقستان است.

سبک موسیقی هارد راک در جریان محبوبیت فراگیر جهانی خود این بار به عنوان یک نام و برند تجاری که پیام خود را شهر به شهر پیش برده است، اکنون به عنوان یک برند مشهور جهانی به گونه ای رعد آسا آلمااتی قزاقستان را درنوردیده است.

"موسسه بین المللی هارد راک" اعلام کرد که نخستین شعبه از مجموعه کافه هارد راک خود را این بار در پایتخت قزاقستان و دریکی از خیابان‌های اصلی درقلب شهر آلماتی افتتاح کرده است.

کافه هارد راک آلماتی دارای سه طبقه است که شامل یک فروشگاه بزرگ برای آثار هارد راک در طبقه همکف است و کالاهایی چون "راک اندرول" را فقط دریان طبقه به مشتریان عرضه می ‌ند. طبقه دوم شامل رستوران مرکزی و سالن بزرگ و غرفه‌های نفیس و تجملی است و نیز دارای سکوی نمایش با مشخصات و تزیینات ظریف هنری است که انواع نمایش‌های زنده موسیقی و اجراهای هنری را با دعوت از تمام استعداد‌های هنری درمنطقه و نیز هنرمندان بین‌المللی دراین حوزه به علاقمندان عرضه می ‌ند.

طبقه سوم نیز دارای رستوران و ناهارخوری ویژه ای است که مشتریان خاص خود را قادر میکند ضمن استفاده از از انواع غذاهای محلی همانند انواع مختلف کباب قزافستان و مواد غذایی و نوشیدنی‌های محلی دیگر، سوغات و انواع اشیای نفیس برای تزیین کلکسیون‌های مختلف هنری را تهیه کنند و همچنین شاهد اجرای مواردی از نوازندگان افسانه ای ومعاصر این سبک هنری در سراسر جهان باشند.

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.