احتمال لغو پروازهای ایران و عربستان

5
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
15 دی 1394 13:50
0

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از احتمال قطع پروازهای دو کشور ایران و عربستان خبر داد.

علی عابدزاده با بیان اینکه در حال حاضر ۴ پرواز هفتگی از دمام عربستان به ایران انجام می‌شود،گفت: حذف این پروازها هیچ تاثیری در بازار هوایی ایران ندارد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وی با تاکید بر اینکه احتمال قطع پروازهای دو کشور ایران و عربستان وجود دارد، ادامه داد: از دمام به ایران ۴ پرواز انجام می‌شود و از ایران به دمام در هفته ۷ الی ۸ پرواز انجام می‌شود که احتمال قطع این پروازها بین دو کشور وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر هیچ پروازی از جده به ایران و از ایران به جد انجام نمی‌شود و اساسا این تصمیم شامل حال پروازهای حجاج نمی‌شود.

رییس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه نمی‌توان درباره انجام پروازهای حجاج در این مقطع صحبت کرد، گفت: در حال حاضر که پروازهای حجاج انجام نمی‌شود و در این مقطع نمی‌توان درباره انجام و یا عدم انجام پروازهای پروازهای حجاج حرف زد اما امکان قطع پروازهای تهران و دمام وجود دارد و هیچ تاثیری در بازار هوایی ایران نخواهد گذاشت.
بر اساس این گزارش وزیر خارجه عربستان نیز اعلام کرد کلیه پروازهایش به ایران را لغو کرده است.

عادل الجبیر در گفت‌وگویی رسانه‌ای افزود: عربستان ضمن بستن کلیه خطوط پروازی خود به ایران روابط تجاری خود با ایران را نیز قطع خواهد کرد و از سفر شهروندان خود به ایران ممانعت می کند.
وی ادامه داد: این در حالی است که حاجیان ایرانی می‌توانند به مکه و مدینه سفر کنند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.