رکود هتل‌های امارات همزمان با ماه رمضان و شدت گرما

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
16 مرداد 1390 01:00
0

امارات با آغاز ماه رمضان و بازگشت ساکنان کشورهای عضو همکاری های خلیج فارس با کاهش 20 درصدی اشغال هتل های خود مواجه است.

وایل بهی دستیار مدیر اجرایی در مرکز شهر دبی درهمین زمینه می گوید:«این سقوط درماه رمضان همزمان با آغاز ماه اگوست سبب شده که این کشور بسیاری از مهمانان خود را که به طور سنتی در فصل تابستان بخود جذب می کرد، از دست بدهد. همچنین تعداد مهمانان و مسافران تجاری فعال در کمپانی ها نیز بشدت کاهش یافته اند.»

اما به طور کلی ماه اگوست به عنوان گرم ترین ماه سال برای گردشگران اروپایی هم بیش از حد گرم است تا بتوانند با سفر به امارات جایگزین مسافران منطقه خلیج فارس را بگیرند

به گفته وی درحال حاضر نرخ اشغال هتل ها در امارات 70 درصد است و با توجه به این که ماه رمضان مصادف با ماه آگوست است پیش بینی می شود که نرخ اشغال هتل ها به 60 درصد هم کاهش یابد . این درحالی است که میانگین اشغال هتل ها در ماه گذشته تا 90 درصد هم رسیده بود.

وی یادآور شد که ماه گذشته علت این افزایش مسافران آن بود که کشور امارات به دلیل بروز برخی ناآرامی ها در کشورهای عرب منطقه برای بسیاری از مسافران منطقه خلیج فارس مبدل به آهن ربا شده بود.

+منبع


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.