تور آنتالیا ، پیش فروش نوروز 1391 (آژانس همسفر)

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
17 دی 1390 00:00
0

آژانس مسافرتی همسفر اقدام به پیش فروش تورهای نوروزی آنتالیا سال 1391 نموده است . در متن آگهی این آژانس آمده است که :


مسافر گرامی: همانطور که استحضار دارید؛در فصل تابستان گذشته اختلافات فاحش نرخی جهت مسافرینی که در تور های لحظه آخری ثبت نام میکردند وجود داشته و بدین ترتیب یک سری از مسافرینی که با برنامه ریزی قبلی اقدام به خرید مینمودند متوجه ضرر قابل توجهی میگردیدند. نوروز امسال جهت حل این مسئله ، و برابر شدن با استانداردهای جهانی ،اقدام به خرید زودهنگام (EARLY BOOKING) نمودیم که در این روش مسافرینی که با برنامه ریزی قبلی ا قدام به خرید میکنند ،از مبلغ قابل توجهی تخفیف به واسطه خرید زود هنگام بهره میگیرند. ضمن اینکه با توجه به تغییرات شدید ارزی و بالا رفتن نرخ ارز در اسفند ماه و نوروز،خرید زود هنگام بسیار مقرون به صرفه برای شما مسافر گرامی میباشد.ضمن اینکه در صورت خرید در زمانهای مقرر پکیج با نرخ دلار روز برای شما محاسبه میگردد.

این آژانس اقدام به گارانتی نمودن هتل های 5 ستاره یلکن و رویال هالیدی نموده است.


مشاهده عکس ها و توضیحات هتل یلکن


مشاهده عکس ها و توضیحات هتل رویال هالیدی (Luxury)



برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ها و هتل ها به صفحه خانگی آژانس همسفر مراجعه نمایید یا با شماره تلفن 88520828 تماس حاصل نمایید. در ضمن خلاصه تورها و هتل و تاریخ های موجود در فایل زیر یکجا آمده است :


برای مشاهده عکس در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک نمایید

تور آنتالیا - تور ترکیه - آژانس همسفر

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.