برگزاری نهمین نمایشگاه هوایی ایران، ایران ایرشو در کیش

4.8
از 6 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
ایران دستاوردهای جدید هوایی‌اش را به نمایش می‌گذارد!
06 آذر 1397 10:00
0

شرکت نمایشگاه‌های هوایی پارس کیش نهمین دوره از نمایشگاه‌های بین المللی هوایی ایران را برگزار می‌کند. این سری نمایشگاه‌ها که با نام ایران ایرشو شناخته می‌شود در آذر ماه، یعنی ماه جاری برپا می‌شود. این رویداد با همکاری سازمان منطقه‌ی آزاد کیش و شرکت سرمایه‌گذاری، توسعه، مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه‌ی آزاد کیش برگزار می‌شود.

بد نیست بدانید که نمایشگاه‌های ایران ایرشو از سال 2002 میلادی برپا می‌شوند و از آن سال تاکنون همواره هر دو سال یکبار منطقه‌ی آزاد کیش میزبان این نمایشگاه است. هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن توانمندی‌های کشور در زمینه‌های صنایع هوایی، هوانوردی، هواپیمایی، هوافضایی و معرفی دستاوردهای جدید به جامعه‌ی جهانی است.

در نمایشگاه ایران ایرشو، واحدهای پژوهشی، تجاری، خدماتی، تولیدی و آموزشی با یکدیگر همکاری کرده و تجهیزات صنایع هوایی و دستاوردهایشان را در این زمینه در اختیار بینندگان قرار می‌دهند.

ایران ایرشو کیش

ایران ایرشو از مهمترین نمایشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و تاکنون بازرگان‌ها، پژوهشگران، متخصصان و خبرنگاران از آن استقبال کرده‌اند. در حال حاضر چشمان علاقه‌مندان به سری نُه نمایشگاه‌های ایران ایرشو دوخته شده است تا مشخص شود که چه دستاوردهایی در زمینه‌ی صنایع هوافضا در آن به نمایش در خواهد آمد.

برگزار کننده‌ی اصلی این نمایشگاه‌ها شرکت نمایشگاه‌های هوایی پارس کیش است و حامی آن نیز سازمان منطقه‌ی آزاد کیش می‌باشد. ایران ایرشو در تاریخ 5 تا 8 آذر 1397 برگزار می‌شود و طی این چند روز از ساعت 9:30 تا 14:00 امکان بازدید از آن وجود دارد.

نمایشگاه ایران ایرشو در فضایی به مساحت 21000 متر مربع و سرپوشیده خواهد بود که برای نمایش هواپیماها هم 100000 مترمربع فضا در نظر گرفته شده است. برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس: ایران، جزیره‌ی کیش، مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش

ایران ایرشو کیش

منبع: iranhavafaza.com

زهرا میرزایی