نوروز کدام جاده هاو برای چه ماشین های مسدود است؟

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
22 اسفند 1391 00:00
0

به گزارش خبرآنلاین،پلیس راه کشور برای تعطیلات نوروز و افزایش حجم ترافیک یکسری محدودیتها را برای مسافران اعلام کرده است. این محدودیتها از 24 اسفند 91 تا 16 فروردین 92 در محورهای پر ترافیک اعمال می شود.

عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.همچنین در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر،‌ کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.



منبع :خبر آنلاین

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.