مراکز لیست انتظار قطار‌های رجاء برای برخی ایام پیک نوروزی اعلام شد

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
23 اسفند 1391 00:00
0
به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با اعلام این خبر افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی این شرکت و در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و جلب رضایتمندی بیش‌تر هموطنان عزیز، برای تاریخ‌های 24 اسفند 91 لغایت 8 فروردین 92، لیست انتظار بلیت قطارهای رجاء از طریق برخی مراکز فروش، عرضه خواهد شد.

روابط عمومی رجاء همچنین اعلام کرد: آژانس‌های راه سعادت‌، روان‌سیر، آتیه گشت و سیر سحر افق از دفاتر فروش اطراف ایستگاه راه‌آهن تهران هستند که از 24 اسفند 91 لغایت 8 فروردین 92 اقدام به خدمات‌دهی به متقاضیان سفر با قطار به عنوان مراکز لیست انتظار می‌کنند.

لیست انتظار بلیت قطارهای مسافری شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، از تاریخ 9 فروردین 92 همانند گذشته در ایستگاه راه‌آهن تهران اقدام به خدمات‌دهی به هموطنان گرامی خواهد کرد.

هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان کشیک دفاتر فروش بلیت‌های لیست انتظار، نشانی دفاتر فروش و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند. شماره پیامک 3000139 شرکت رجاء نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت می‌باشد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.