قطار تهران تبریز واژگون شد

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
15 فروردین 1392 00:00
0
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، فرماندار قدس گفت: تمهیدات و تدابیر لازم برای پیشگیری از بروز حادثه و کاهش خسارت های احتمالی ناشی از واقعه خارج شدن قطار باری حامل سوخت در منطقه انجام شده است.

بنابراین گزارش ،سه شنبه بعد از ظهر/ 12 واگن از یک دستگاه قطار حامل مواد سوختی در مسیر تهران - تبریز در محدوده رزنان شهر قدس از ریل خارج شد.

ˈحسن موسویˈ، افزود: نیروهای امدادی از جمله آتش نشانی، بلافاصله به محل حادثه اعزام و در حال کنترل و مهار اوضاع هستند.

فرماندار قدس اظهارکرد: نیروهای آتش نشانی شهرشتان با تمام امکانات و تجهیزات در محل حادثه حضور یافتند تا ضمن برطرف کردن مشکل، از بروز آتش سوزی جلوگیری کنند.

موسوی تاکید کرد: تا این لحظه گزارشی در خصوص تلفات جانی از این حادثه ارسال نشده است و کارشناسان مربوطه در حال بررسی علت خروج قطار از ریل هستند.

ساعت 16 امروز مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در توضیح این حادثه گفت: 12 واگن از 38 واگن این قطار باری، دقایقی پیش از ریل خارج شد.

رضا حیدری به خبرنگار ایرنا توضیح داد: تمام نیروهای امدادی آتش نشانی شهرستان قدس با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شده اند و با توجه به اهمیت حادثه از آتش نشانی شهر تهران نیز درخواست کمک شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.