تاخیرات پروازی تابان در نوروز کمتر از 15 دقیقه اعلام شد

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
17 فروردین 1392 00:00
0
یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی تابان گفت: این شرکت بالغ بر 40 هزار مسافر نوروزی را از 25 اسفندماه تا پایان 14 فروردین ماه با میانگین تاخیرات پروازی کمتر از 15 دقیقه جابه‌جا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فروغ جعفرزاده مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان با اعلام این خبر گفت: با نظارت دقیق و همت و مسئولیت پذیری کلیه کادرهای دخیل در امر پروازها اعم از عملیات (کروی پروازی)، بازرگانی جابه جایی بالغ بر 40 هزار مسافر نوروزی از 25 اسفندماه تا پایان 14 فروردین ماه با میانگین کمتر از 15 دقیقه انجام شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر جابه جا شده طی 331 پرواز که 203 پرواز داخلی و 128 پرواز خارجی صورت گرفته است، تصریح کرد: از این مجموع پرواز انجام شده 273 پرواز برنامه ای و 58 پرواز فوق العاده بوده است.

جعفرزاده همچنین گفت: این پروازها از مقصد تهران به مشهد مقدس، کیش، اهواز و از اصفهان به کیش، مشهد و بالعکس (پروازهای داخلی) و از تهران و اصفهان به نجف، بغداد و ترکیه پروازهای خارجی) انجام شده است.

وی در پایان اظهارداشت: این حجم پروازها تا پایان تعطیلات و تا بازگشت کامل مسافران نوروزی به تهران و سایر شهرستانها ادامه خواهد داشت.

منبع : خبرگزاری مهر

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.