هتل فرست رزیدنس First Residence Hotel

0

درباره هتل فرست رزیدنس

نوشتن نقد و بررسی

هتل فرست رزیدنس تنها 153 متر از ساحل چاونگ فاصله دارد. این هتل در حقیقت بسیار مناسب برای کسانی است که قصد دارند سفر کم هزینه ای را داشته باشند.

این هتل در فاصله 1.6کیلومتری از مرکز منطقه چاونگ قرار دارد. در مرکز این منطقه انواع فروشگاه ها، رستوران ها و مراکز تفریحی یافت می شود که به سادگی به آنها دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل فرست رزیدنس دارای مبلمان ساده ای بوده و در هر کدام یک بالکن اختصاصی وجود دارد. بعضی از این بالکن ها چشم انداز زیبایی رو به ساحل چاونگ دارند و برخی دیگر نیز دارای نمایی رو به استخر هتل هستند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و تلویزیون با کانال های کابلی در آنها به چشم می خورد. حمام خصوصی نیز از دیگر امکانات این هست محسوب می شود. لازم به ذکر است که سرویس اتاق ها بصورت شبانه روزی در دسترس است.

شما می توانید در اطراف استخر هتل آفتاب بگیرید و یا از ماساژ در مرکز اسپا لذت ببرید. در سراسر هتل فرست رزیدنس اینترنت بی سیم رایگان در دسترس است. یک میز تور نیز درون لابی قرار دارد که مهمانان به وسیله آن می توانند هماهنگی های لازم برای برنامه ریزی تفریحات و گشت و گذارهای خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که هتل دارای رستوران نیز می باشد.

هتل فرست رزیدنس همچنین یکی از بالاترین امتیازات را در میان سایر هتل ها در ساحل چاونگ دارد! مهمانان در این هتل از سفرشان راضی تر هستند. آنها در این هتل به نسبت هزینه ای که می کنند، امکانات بهتری دریافت می کنند که باعث می شود برای گردشگران ارزش بیشتری داشته باشد.

هتل فرست رزیدنس دارای پارکینگ خصوصی رایگان نیز می باشد که در نزدیکی ساختمان های اصلی هتل قرار دارد. البته باید بدانید که برای استفاده از این پارکینگ باید از قبل آن را رزرو کنید.

نوع هتل
سه ستاره
موقعیت
سامویی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در سامویی
4 از 103 هتل

امکانات هتل فرست رزیدنس

خشکشویی
گاو صندوق
سشوار
رستوران
ترانسفر فرودگاهی
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل فرست رزیدنس

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
کیو سیگنیچر سامویی بیچ ریزورت
170m
سامویی فرست هاوس ریزورت
301m
سامویی ریزوتل بیچ ریزورت
386m
هتل وانا بل ، لاکچری کالکشن ریزورت
397m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی ساموئی
4.3km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.