سنتارا گرند بیچ ریزورت Centara Grand Beach Resort Samui

0

درباره سنتارا گرند بیچ ریزورت

نوشتن نقد و بررسی

هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت در امتداد ساحل چاونگ درمنطقه زیبای کوه ساموئی واقع شده است. اتاق های لوکس و مجهز این هتل، دارای منظره ای رو به دریا و بالکنی خصوصی هستند. این هتل دارای امکاناتی همچون 9 رستوران، مرکز اسپا و استخر روباز می باشد.

 هتل سنتارا گرند بیچ تا فرودگاه بین المللی و بندر کشتی رانی ساموئی 20 دقیقه فاصله دارد. آبشار زیبا و چشم نواز ناموآنگ نیز در فاصله 10 کیلومتری این هتل قرار دارد. مسیرهای پیاده روی خارق العاده و سرسبزی برای رسیدن گردشگران به این آبشار وجود دارد.

اتاق های روشن این هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و حمام هایی خصوصی به همراه سشوار می باشند. همچنین، یک یخچال کوچک برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها ، قهوه ساز و چای ساز  به همراه فضایی بزرگ برای نشیمن در این اتاق ها دیده می شوند. این سالن ها با فراهم کردن میز و صندلی هایی راحت مکانی مناسب برای استراحت و سرو انواع نوشیدنی هستند.

مهمانان می توانند در باشگاه بدنسازی مجهز این هتل ورزش کنند. امکان انجام ورزش تنیس نیز برای علاقمندان وجود دارد. امکانات رفاهی دیگر این هتل شامل سونا و میز تور می باشد.  گردشگران می توانند در مرکز غواصی واقع در ساحل چاونگ انواع ورزش های هیجان انگیز آبی را تجربه کنند. تجهیزات مورد نیاز برای انجام این ورزش ها نیز در این مکان وجود دارد.  

انواع غذاهای تایلندی و غربی در رستوران های مجلل هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت ساموئی  سرو می شوند. رستوران زیکو واقع در این هتل با سرو غذاهای کبابی برزیلی آماده پذیرایی از مهمانان است. گفتنی است که در این رستوران، گردشگران می توانند از موسیقی زنده و تفریحات مفرح در حین صرف غذا لذت ببرند. مسافران می توانند در رستوران پیکولوی این هتل، انواع شیرینی ها و اسنک های خوشمزه و لذیذ را میل کنند. همچنین 3 کافه  نیز در این هتل وجود دارند.

بررسی های مستقل نشان می دهند هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت ساموئی در منطقه ساحلی چاونگ نوی  مورد علاقه گردشگران بوده است. این هتل همچنین یکی از بالاترین امتیازات را در میان سایر هتل ها در ساحل چاونگ دارد. مهمانان با اقامت در این هتل در مقایسه با اقامت در سایر هتل های این منطقه از سفرشان راضی تر هستند. زوج های جوان هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت ساموئی را می پسندند، آنها در نظرسنجی ها عدد 9.1 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند. 

نوع هتل
پنج ستاره
موقعیت
سامویی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در سامویی
4 از 103 هتل

امکانات سنتارا گرند بیچ ریزورت

اینترنت وای فای رایگان در لابی
خشکشویی
رستوران
سشوار
گاو صندوق
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف سنتارا گرند بیچ ریزورت

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
هتل سنتارا رزرو سامویی
63m
هتل مرکیور ساموئی چانونگ تانا
205m
ساموئی ورتیکالر
222m
هتل آوانی چاونگ سامویی اند بیچ کلاب
249m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی ساموئی
3.3km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.