شرایتون ساموئی ریزورت Sheraton Samui Resort

0

درباره شرایتون ساموئی ریزورت

نوشتن نقد و بررسی

هتل شراتون ساموئی در سبک معماری مدیترانه ای ساخته شده است. این هتل که در ساحل چاونگ نوی در منطقه کو ساموئی واقع شده مکان ایده آلی برای سفرهای خانوادگی و دوستانه به شمار می آید. مهمانان در این هتل می توانند به رایگان از ساحل اختصاصی لذت ببرند. هتل شراتون ساموئی دارای یک استخر بزرگ است و در کنار این استخر مرکز اسپا قرار دارد. مهمانان می توانند در کنار استخر در مرکز اسپا از ماساژ لذت ببرند. یک زمین تنیس و باشگاه ورزشی مجهز نیز در هتل وجود دارد که پیشنهاد می کنم پس از تمرین و ورزش، حتما سری به مرکز گلو اسپا هتل بزنید و از ماساژ و جکوزی لذت ببرید.

 اینترنت بی سیم رایگان در قسمت لابی هتل به رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

 مراکز خرید و سرگرمی های چاونگ در 3 کیلومتری هتل واقع شده اند . فروگاه ساموئی نیز به اندازه 15 دقیقه رانندگی با اتومبیل از هتل فاصله دارد. خدمات رفت و برگشت به فرودگاه توسط هتل ارائه می گردد اما برای استفاده از این خدمات باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

 تمامی اتاق های هتل شراتون ساموئی دارای یک بالکن اختصاصی هستند که چشم انداز زیبایی رو به ساحل چاونگ دارند وشما می توانید از  نسیم خنک دریا در این بالکن ها لذت ببرید. یک تلویزیون ال سی دی به همراه یخچال و وسایل مورد نیاز برای تهیه قهوه و چای در این اتاق ها وجود دارد. همچنین از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل شراتون می توان به حمام اختصاصی به همراه وان و دوش  جداگانه اشاره کرد. دمپایی و حوله تمیز نیز در قسمت حمام اتاق وجود دارد.

 4 رستوران و کافه با انواع غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی در هتل شراتون ساموئی آماده ارائه خدمات به مهمانان هستند. رستوران کوکو اسپایس در فضای باز باغ آب و در کنار استخر قرار گرفته است. این رستوران دارای یک بالکن بزرگ نیز می باشد. اما رستوران لانگ تالای که در کنار ساحل هتل قرار دارد، انواع غذاهای دریایی را سرو می کند. یک کافه  نیز  در لابی هتل واقع شده که انواع آبمیوه ها  و تنقلات را به مهمانان ارائه می دهد. همچنین کافه بلو مانکی نیز که در نزدیکی ساحل قرار دارد در فضایی با چشم انداز دریا آبمیوه هایی  سرو کرده که می توانید از آن لذت ببرید.

 بررسی های مستقل نشان می دهند هتل شراتون در منطقه ساحلی چاونگ نوی  مورد علاقه گردشگران بوده است. زوج های جوان هتل ووگ ریزورت اند اسپا آو نانگ را می پسندند، آنها در نظرسنجی ها عدد 9 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند.

نوع هتل
پنج ستاره
موقعیت
سامویی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در سامویی
4 از 103 هتل

امکانات شرایتون ساموئی ریزورت

ترانسفر فرودگاهی
رستوران
استخر سرپوشیده
اینترنت وای فای رایگان در لابی
خشکشویی
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف شرایتون ساموئی ریزورت

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
ایمپیانا ریزورت چاونگ نوی کوه سامویی
298m
هتل وانا بل ، لاکچری کالکشن ریزورت
392m
ساران
477m
سامویی فرست هاوس ریزورت
644m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی ساموئی
4.9km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.