آنانتارا بوفوت کوه ساموئی ریزورت Anantara Bophut Koh Samui Resort

0

درباره آنانتارا بوفوت کوه ساموئی ریزورت

نوشتن نقد و بررسی

هتل 5 ستاره آنانتا بوفوت کوه ساموئی ریزورت در ساحل بوفوت و منطقه ای گرمسیری در تایلند واقع شده است. این هتل، دارای اتاق هایی مبله شده با چشم اندازهای زیبایی می باشد. مراکز اسپای بی نظیر و سالن بدنسازی از امکانات اصلی این هتل می باشند. دکوراسیون اتاق های بزرگ هتل آنانتارا بوفوت کوه ساموئی ریزورت برگرفته از سبک معماری تایلندی است. این اتاق ها دارای بالکن هایی خصوصی هستند و می توان با ایستادن در این بالکن های زیبا منطقه رویایی ساحلی و مناظری شگفت انگیز را تماشا کرد. حمام هایی به همراه وان دو نفره از دیگر تجهیزات این اتاق ها هستند. 

این هتل تا ساحل فوق العاده زیبای چاونگ تنها به اندازه 10 دقیقه رانندگی با ماشین فاصله دارد. همچنین از فرودگاه ساموئی تا این هتل 15 دقیقه راه است. کرایه ماشین و سرویس رفت و برگشت به فرودگاه در این هتل در دسترس مسافران قرار دارد. مهمانان این مجتمع رفاهی می توانند در مرکز اسپا از انواع ماساژها آرامش بخش لذت ببرند. ورزش های آبی و تورهای تماشای غروب آفتاب در خلیج بوفوت از دیگر سرگرمی ها و تفریحات لذت بخش این هتل است. همچنین جالب است بدانید که کلاس های یوگا و صنایع دستی نیز در این هتل برگزار می شود که می تواند تجربه ای جذاب برای شما باشد. 

 رستوران های هتل آنانتارا بوفوت، 8 نوع غذا و آبمیوه را برای مهمانان سرو می کنند. شما می توانید انواع غذاهای معروف ایتالیایی را در رستوران فول مون این هتل مجلل پیدا کنید. امکان استفاده از اینترنت بی سیم  رایگان در تعدادی از کافه های این هتل و همچنین در کتابخانه فراهم شده است.

بررسی های مستقل نشان می دهند این هتل در منطقه ساحلی بوفوت  مورد علاقه گردشگران بوده است. همچنین، هتل آنانتارا بوفوت کوه ساموئی ریزورت یکی از بهترین هتل های منطقه ساحلی بوفوت می باشد. همچنین مهمانان در این هتل به نسبت هزینه ای که می کنند، امکانات بهتری دریافت می کنند که باعث می شود برای گردشگران ارزش بیشتری داشته باشد.

بخصوص زوج های جوان هتل آنانتارا بوفوت کوه ساموئی ریزورت را می پسندند، آنها در نظرسنجی ها عدد 8 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند

نوع هتل
پنج ستاره
موقعیت
سامویی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در سامویی
4 از 103 هتل

امکانات آنانتارا بوفوت کوه ساموئی ریزورت

ترانسفر فرودگاهی
اینترنت وای فای رایگان در لابی
خشکشویی
باشگاه بدنسازی
رستوران
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف آنانتارا بوفوت کوه ساموئی ریزورت

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
پیس ریزورت
299m
سلس بیچ فرانت ریزورت
557m
هتل سلس بیچ فرانت ریزورت
563m
هتل و ریزورت پالم بیچ ساموئی
696m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی ساموئی
4.4km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.