ساموئی ورتیکالر Samui Verticolor

0

درباره ساموئی ورتیکالر

نوشتن نقد و بررسی

تنها با 6 دقیقه پیاده روی از محل اقامت خود در هتل ساموئی ورتیکالر به ساحل دسترسی خواهید داست. همچنین با 10 دقیقه پیاده روی به ساحل چاونگ و چاونگ سنترال خواهید رسید. اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی بوه کوه و دریا دارند. از امکانات اصلی هتل ساموئی ورتی کال نیز می توان به رستوران، باشگاه بدنسازی و استخر در فضای باز اشاره کرد. همچنین اینترنت بی سیم رایگان نیز در قسمت لابی هتل در دسترس مهمانان قرار خواهد گرفت.

هتل ساموئی ورتیکال به اندازه 15 دقیقه رانندگی با اتومبیل از ساحل لامایی و فرودگاه ساموئی فاصله دارد. معبد بزرگ بودا نیز به اندازه 20 دقیقه رانندگی از این مکان فاصله دارد. همچنین با 10 دقیقه پیاده روی نیز به ساحل عمومی دسرتسی خواهید داشت.

تمامی اتاق ها در این هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای در آن به چشم می خورد. گاو صندوق و حمام اختصاصی به همراه سشوار نیز از دیگر امکانات اتاق های هتل ساموئی ورتی کالر می باشند. خدمات سرویس اتاق نیز در دسترس است.

تمامی وعده های غذایی با انواع غذاهای تایلندی از صبحانه تا شام در رستوران این هتل سرو می شود که می توانید از آنها لذت ببرید.

یک میز تور نیز درون لابی قرار دارد که مهمانان به وسیله آن می توانند هماهنگی های لازم برای برنامه ریزی تفریحات و گشت و گذارهای خود را انجام دهند. همچنین شما می توانید با کرایه ماشین از همین میز تور به گردش در مناطق اطراف شهر بپردازید. در این هتل یک پارکینگ رایگان در اختیار شما قرار گذاشته خواهد شد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. میز پیشخوان هتل بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشد. همچنین شما می توانید  پس از رسیدن به هتل چمدان های خود را به قسمت انبار بسپارید. خدمات رفت و برگشت به فرودگاه نیز با پرداخت هزینه اضافی توسط هتل ارائه می گردد.

نوع هتل
سه ستاره
موقعیت
سامویی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در سامویی
4 از 103 هتل

امکانات ساموئی ورتیکالر

رستوران
باشگاه بدنسازی
خشکشویی
گاو صندوق
سشوار
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف ساموئی ورتیکالر

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
هتل مرکیور ساموئی چانونگ تانا
132m
هتل سنتارا رزرو سامویی
162m
سنتارا گرند بیچ ریزورت
222m
هتل آوانی چاونگ سامویی اند بیچ کلاب
341m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین المللی ساموئی
3.3km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.