کرابی تای ویلج ریزورت Krabi Thai Village Resort

0

درباره کرابی تای ویلج ریزورت

نوشتن نقد و بررسی

هتل کرابی تای ویلیج ریزورت  تنها به اندازه هفت دقیقه پیاده روی از ساخل فاصله دارد. از امکانات اصلی این هتل می توان به وجود سه استخر روباز در آن اشاره کرد. هتل کرابی تای ویلیج ریزورت به سبک معماری سنتی تایلندی ساخته شده است. در مورد موقعیت مکانی آن نیز باید گفت که این هتل به اندازه ده دقیقه پیاده روی از ساحل آو نانگ فاصله داشته با اقامت در این هتل به سادگی به سواحل زیبای این منطقه دسترسی خواهید داشت. وجود یک مرکز اسپا و چهار رستوران از دیگر امکانات هتل کرابی تای ویلیج ریزورت به شمار می آیند. همچنین اینترنت بی سیم رایگان نیز در قسمت لابی هتل در دسترس مهمانان قرار خواهد گرفت.

هر کدام از اتاق های این هتل دارای کفپوش چوبی هستند و مبلمانی به سبک تایلندی در آنها به چشم  می خورد. در هر اتاق سیستم تهویه هوای مطبوع وجود داشته و فضای کوچکی نیز برای نشیمن در آنها تعبیه شده است. همچنین در این اتاق ها چای ساز و قهوه ساز نیز وجود دارد. تلویزیون با کانال های کابلی و  گاو صندوق نیز از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل کرابی تای ویلیج ریزورت هستند. البته هر اتاق یک حمام اختصاصی با وان و دوش جداگانه نیزدارد.

مهمانان در این هتل می توانند با استفاده از صندلی های تعبیه شده در کنار استخر حمام آفتاب گرفته و به استراحت بپردازند. باشگاه بدنسازی موجود در این هتل نیز بسیار مجهز بوده و مهمانان می توانند تمرینات ورزشی روزانه خود را در آن انجام دهند. همچنین امکانات رفاهی همچون خدمات خشک شویی و خدمات لیموزین نیز توسط هتل ارائه می شود. سرویس اتاق ها نیز بصورت شبانه روزی در دسترس است.

همانطور که گفته شد چهار رستوران در هتل کرابی تای ویلیج ریزورت وجود دارد. شما باید برای صرف صبحانه به رستوران گریناری مراجعه کنید و رستوران روتیساری نیز با نمای فوق العاده ای که به ساحل  نوپارات تارا دارد تنها انواع غذاهای تایلندی را سرو می کند. همچنین شما باید برای صرف انواع نوشیدنی ها و تنقلات به کافه های موجود در کنار استخر مراجعه کنید. این هتل در فاصله ده دقیقه ای از فروشگاه ها و رستوران های محلی منطقه ساحلی  آو نانگ واقع شده است.

نوع هتل
چهار ستاره
موقعیت
کرابی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در کرابی
4 از 65 هتل

امکانات کرابی تای ویلج ریزورت

رستوران
اینترنت وای فای رایگان در لابی
خشکشویی
باشگاه بدنسازی
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف کرابی تای ویلج ریزورت

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
چادا تای ویلیج
88m
پاویلیون کویینز بی
109m
رامادا بای ویندهام آنانگ کرابی
131m
هتل ریزورت آنانگ
139m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه کرابی
19.4km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.