هتل اسلیپ وال Sleep Whale Hotel

0

درباره هتل اسلیپ وال

نوشتن نقد و بررسی

هتل اسلیپ ویل در شهر کرابی قرار دارد . شما می توانید تنها با ده دقیقه پیاده روی از محل اقامت خود در این هتل به خیابان ویکند واکینگ دسترسی داشته باشید. هچنین ترمینال اتوبوسرانی شهر کرابی نیز در فاصله 5 دقیقه ای شما واقع شده است. از امکانات اصلی هتل اسلیپ ویل می توان به بالکن اختصاصی در تمامی اتاق ها، اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد. یک میز خرید تور نیز در لابی هتل قرار دارد که به وسیله آن می توانید به راحتی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تایلند بازدید کنید.

در خصوص موقعیت  مکانی این هتل لازم به ذکر است که معبد وات پراکائو و بیمارستان شهر کرابی تنها به اندازه 10 دقیقه رانندگی با ماشین از هتل اسلیپ ویل فاصله دارند. همچنین با  20 دقیقه رانندگی نیز به ساحل آونانگ و فرودگاه بین المللی کرابی دسترسی خواهید داشت. البته منطقه گردشگری نوپارات تارا  نیز در نزدیکی شما بوده و اگر از محل اقامت خود در هتل اسلیپ ویل به اندازه 25 دقیقه رانندگی کنید به این منطقه خواهید رسید.

تمامی اتاق های این هتل دارای دکوراسیون مدرنی می باشند و در هر کدام از اتاق ها یک تلویزیون با کانال های کابلی، کمد لباس، یخچال و فریزر به چشم می خورد. یک حمام اختصاصی به همراه دوش نیز درون اتاق ها وجود دارد. همچنین در برخی از اتاق های این هتل یک سشوار و کتری برقی نیز یافت می شود.

میز پذیرش هتل اسلیپ ویل بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان است. شما می توانید اشیاء گران قیمت خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. همچنین یک انبار نیز برای قرار دادن چمدان ها درون هتل وجود دارد.

در رستوران هتل اسلیپ ویل تنها وعده صبحانه سرو می شود و به همین دلیل شما مجبورید برای صرف ناهار و شام به رستوران های اطراف هتل مراجعه کنید.

در انتها شایان ذکر است که هتل خدمات پارکینگ اختصاصی را نیز به مهمانان ارائه می کند که در صورت نیاز می توانید از آن بهره ببرید.

نوع هتل
سه ستاره
موقعیت
کرابی
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در کرابی
4 از 65 هتل

امکانات هتل اسلیپ وال

رستوران
ترانسفر فرودگاهی
اینترنت وای فای رایگان در لابی
خشکشویی
گاو صندوق
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل اسلیپ وال

رستوران های اطراف
رستوران و کافه ارکید
2km
کافه پاکارانگ وینتاج کرابی
2.3km
هتل های اطراف
هتل تویین لوتوس ریزورت اسپا
785m
هتل پالامای ریزورت اند اسپا
785m
هتل بیاند ریزورت کرابی
785m
هتل هالیدی این ریزورت کرابی
785m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه کرابی
9km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.