هتل ای هتل اسپا اند ریزورت فبرس E Hotel Spa Resort Cyprus hotel

0

درباره هتل ای هتل اسپا اند ریزورت فبرس

نوشتن نقد و بررسی

هتل ای اند اسپا با فاصله 200 متر از دریای مدیترانه قرار گرفته است ، این هتل یک هتل سازگار با محیط زیست است که در پریوولیا شهر لارناکا واقع شده است. هتل ای دو استخر یک اسپا و حمام سنتی دارد. فانوس دریایی پریوولیا 2 دقیقه تا این هتل فاصله دارد که می توان آن را پیاده پیمود.

اینترنت رایگان Wi-Fi در سراسر هتل قابل استفاده است. داخل اتاق ها نیز تلویزیون 32 اینچ پلاسما و کانال های ماهواره موجود است.اتاق ها همچنین یک بالکن با چشم انداز به سوی باغ سرسبز اطراف هتل دارد. هر یک از اتاق ها با لوازم مدرن و شیک دکور شده اند.

این هتل یک استخر سرپوشیده دارد که تمام سال باز است ، همچنین اسپای هتل شامل حمام سنتی ، جکوزی ، سونا می شود. خدمات ماساژ نیز به درخواست میهمانان هتل با هزینه جداگانه صورت می گیرد. همچنین یک سالن ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش وجود دارد. دوچرخه توسط این هتل کرایه داده می شود و میهمانان هتل می توانند انواع تفریحات آبی همانند غواصی ، شنا ، موج سواری و قایق سواری را نیز در ساحل انجام دهند که هر یک از اینها شامل هزینه جداگانه می شوند. برای کودکان زمین بازی مجزا وجود دارد و خدمات نگهداری کودکان نیز انجام می گیرد.

میهمانان هتل می توانند انواع غذاهای مدیترانه ای را در رستوران هتل میل کنند ، این رستوران غذاها را به صورت منو سرو می کند و یک تراس نیز دارد که این امکان را می دهد غذای خود را در فضای باز و با تماشای غروب زیبای خورشید میل کنید. تبدیل ارز در هتل انجام می گیرد. میز تور هتل نیز می تواند در گشتن منطقه به شما کمک کند.

فرودگاه لارناکا 8 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. پارکینگ هتل اختصاصی و رایگان است اما خدمات ترنسفر فرودگاهی از طریق هتل صورت نمی گیرد.

نوع هتل
چهار ستاره
موقعیت
لارناکا
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در لارناکا
3 از 36 هتل

امکانات هتل ای هتل اسپا اند ریزورت فبرس

باشگاه بدنسازی
خشکشویی
اینترنت وای فای رایگان در لابی
سشوار
استخر سرپوشیده
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل ای هتل اسپا اند ریزورت فبرس

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
هتل ای اند اسپا ریزورت قبرس
0m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
فرودگاه بین‌المللی لارناکا
6.2km
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.