سفرنامه های استانبول

سلام استانبول

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

چه کسی گفته است، سفر مانند یک فنجان چای برای همه دلپذیر نیست؟ عشق به سفر در وجود همه ما وجود دارد. اما برخی از مردم آن را کشف کرده و پرورش می دهند و برخی نیز تسلیم محدودیت ها و شرایط جامعه شده و

azi
3.8

استانبول، شهری مدرن در دل تاریخی کهن

سفرنامه‌های خارج از مسابقه - ۱۴۰۲

من و همسرم که خسته از فعالیتهای روزمره و کار بودیم تصمیم به سفر گرفتیم.با توجه به اینکه در سال 94 به امارات و شهر دبی سفر کرده بودیم اولویت سفر را برای یکی از کشورهای ترکیه،گرجستان و یا ارمنستان قرار دادیم.بعد از خواندن سفرنامه

احسان غلامی
3.4

چالش های سفر با خودروی شخصی به دور ترکیه در ۱۸ روز

سلام و‌ عرض وقت بخیر خدمت تمامی دوستان و عاشقان سفر، الان که حدود چهار ماه از این سفر پرماجرا گذشته , هرگز به نوشتن سفرنامه فکر نمیکردم , همیشه کلافه بودم و خودم رو سرزنش میکردم که بی معرفت , این همه از بقیه

علی مقدم

باز هم یک سفرنامه دیگر از استانبول زیبا!

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

سلام خدمت دوستان لست سکندی عزیز چهارشنبه هفته آخر مهر ماه بود که دیدم لست سکند پیامکی داده تحت این عنوان که رقابت سفرنامه ها شروع شد و جای شما بین سفرنامه ها خالیه! مگه نتایج قبلی رو اعلام کرده بودین؟! اهه آره اعلام کرده بودین

Ali-MDH

سفری شیرین و به یاد ماندنی به استانبول

مقاصد : استانبول

سلام به همه لست سکندی های عزیز. دو سه سالی بود که همش به همسرم میگفتم حتما باید یه سفر خارجی بریم و حتما از استانبول هم شروع کنیم. من عاشق سفرم همیشه سفرنامه های لست سکند رو که میخوندم با خودم میگفتم کی میشه

فاطمه اسکندری
3.5

استانبول با طعم کنافه (2 قسمت)

مقاصد : استانبول

به کجا چنین شتابان گون از نسیم پرسید دل من گرفته زینجا هوس سفر نداری زغبار این بیابان به سلامتی گذشتی      به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا با سلام به خوانندگان عزیزو گرامی ؛ سفر روح ما را جلا می دهد و زنگار خستگی از روزمره گی ها را از درون

حمیده خدادوست

قرار ما، استانبول

مقاصد : استانبول

روزای عجیبی بود... قیمت دلار و یورو و سکه لحظه ای در حال گرون شدن بود و هر روز خودمو از برنامه سفری که دو سال بود براش نقشه داشتم دورتر و دورتر میدیدم... هنوزم هر روز قیمت تورها رو چک میکردم، تور سریلانکا، تورتایلند،

آیدا حسین زاده

سفر زمینی به دور تا دور ترکیه با 206

اسب من یه پژو ۲۰۶ قدیمی هست و این داستان سفر احمقانه من به ترکیه ست! سفری که هر لحظه اش از خودم می پرسیدم: واقعا داری چه غلطی می کنی؟! چند سال پیش و اون زمان ها که هنوز قیمت ها ده بیست برابر

مهدی فنائی

سفر سولو و هیجان انگیز به استانبول و آنتالیا

به نام خداوند زیبایی ها سلام به همه عزیزانی که دوستدار سفر هستن و سفرنامه من رو میخونن و سلامی ویژه خدمت دوستان لست سکندی امیدوارم هرجا هستید شاد ، سلامت و موفق باشید. این اولین سفرنامه من هست و خیلی بابت نوشتنش هیجان دارم، امیدوارم

علیرضا انور

سفری با طعم خرید و خوردنی (2 قسمت)

مقاصد : استانبول

اوایل تیرماه بود با همسرم(مصی) داشتیم کنار دریاچه چیتگر قدم میزدیم که با تماس فرشید(پسرداییم) که مقیم استانبول هم هست حال و هوای استانبول افتاد به سرمون و وقتی با خانواده مطرحش کردیم دو تا از خواهرام(آذر و فاطمه) هم اظهار تمایل کردن که باهامون

Amir.moharami

بار دیگر استانبول زیبا

مقاصد : استانبول

با اینکه تیر ماه امسال تازه از سفر دبی اومده بودیم ولی هیجان یه سفر تازه ولمون نمیکرد . تو این شرایط بد اقتصادی فکراینکه در یه سال دو بار سفر خارجی بری خودش هیجان انگیزه چه برسه به اینکه انجامش بدی . البته من

الف الف
3.7

سفر به استانبول از وان با چاشنی قوی خرید

مقدمه در این سفرنامه توضیحات کاملی در مورد سفر زمینی من تا خوی و پرواز از وان به استانبول،‌ به همراه همسرم ، برادرم . دوستانمون  خواهم داد تا دوستانی که تمایل دارند به جای سفر با تور استانبول، با هزینه کمتری سفر کنند بتوانند از

H.H
3.2

سفر زمینی پر ماجرا به استانبول

سلام معرف حضورتون هستم که بعد از نوشتن سفرنامه سریلانکا سفرنامه دور جنوبی سریلانکا در 10 روز و کامنت های پر انرژی تصمیم به نوشتن سفر زمینی پرخاطره تهران استانبول گرفتم و حالا اینجا در خدمتتونم . 4800 کیلومتر ،الان دارم بهش فکر میکنم نمیدونم چجوری پدر

پریسا یوسف زاده راویزی

شبِ مرز (3 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

این سفر، هیچ قرار نبود سفر باشد: که ما، یعنی آصفه ی 32 ساله ی این روزها معلم زبان انگلیسی و همسرم مجید 36 ساله ی دانشجوی پی اچ دی و این روزها ساکن بروکسل، بعد از دو هفته ای گشت و گذار تو اطریش

تلخاتون

کریسمس در استانبول با طعم فوتبال

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

سلام به دوست داران سفر از نوع لست سکندی کلی آرزوی قشنگ براتون دارم که همگی یه وجه مشترک دارند. و اون هم چیزی جز تحقق سفر با رویاهای دلخواه تون نیست. سعی کردم این سفرنامه رو خيلي روان بنویسم، که مشتاقانه تا پایان دنبال

رضا زارعی

سفر ۲۷ روزه به چهار کشور آسیایی-اروپایی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

یکی از معدود جاهایی که میشه معجزه رو با چشم دید سفر هست. اینکه صحیح و سالم به مقصد برسی، اونجا با کلی چالش رو به رو بشی و در نهایت با کلی تجربه و یادگیری به مقصد برسی یعنی یک معجزه اتفاق افتاده. از

شیجو

سفر به شهر دوقاره

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

مقدمه دنیا مانند یک کتاب است و کسانی که به سفر نرفته اند، تنها یک صفحه آن را خوانده اند. (سنت آگوستین)  روزمرگی و یکنواختی زندگی ، روح آدمی را نا آرام میکند و راکد بودن و سکون ، روان انسان را دستخوش افسردگی وناامیدی می سازد.

حمیدرضا سواری

استانبول رویایی!

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

درود به تمامی کاربران لست سکند من (سعید) و دوستم حسین تقریبا از 10 شهریور 1401 برنامه ریزی سفر خود به استانبول رو شروع کردیم. اولین کارم مراجعه به سایت لست سکند و استفاده کردن از تجربیات سفرهای بقیه دوستان بود که واقعا ازشون ممنونم. مقدمه

سعید رستگار
3.6

سفر پر دردسر به وان ترکیه

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

سلام میخام از سفر وان ترکیه براتون بگم. شهر وان یه شهر کوچیکه.نزدیک ترین شهر ترکیه به ایران.سمت خوی. شما باید از تهران بیایین خوی.از خوی بیایین مرز رازی.از مرز رازی شهر وان. پول ترکیه لیر هست.مردمشم مسلمونن بیشتر مثل خودمون. لیر رو میتونین هم تهران

mil@d.kh
3.8

سفر با دوچرخه در مسیر رویایی کرانه دریای سیاه

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

سلام به همه دوستان عزیز لست سکندی، امیدواریم حال دلتون خوب باشه و همیشه در سفر باشین. بریم برای یک سفرنامه باحال و جذاب رکاب زنی تو مسیر جاده کرانه دریا سیاه. شروع از 20 کیلومتری شهر باتومی کشور گرجستان و پایان استانبول بزرگ ترکیه  اول بگیم