لست سکند 7 ساله شد

4.3
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
04 خرداد 1396 09:00
0

7 سال پیش در چنین روزی لست سکند رسما کار خودش رو شروع کرد، ایده خیلی ساده بود اما تقریبا بکر بود . خیلی ها بعدا گفتن که همچین ایده ای رو در سر داشتن اما ما تونستیم این ایده رو متولد کنیم و بزرگش کنیم و تا الان که در خدمت شما عزیزان هستیم 7 سال از شروع به کارمون میگذره.

در این مدت خیلی بالا و پایین داشتیم . اون موقع که شروع کردیم حتی نمیدونستیم که یه استارت آپ (Start Up) چی هست و چطوری باید بره جلو؟ اما به لطف خودمون و همت بچه های تیم و از همه مهمتر شما عزیزان تونستیم رشد کنیم و در زمره بهترینهای ایران قرار بگیریم. همواره سعی کردیم که سایت و موارد فنی و کیفی رو ارتقا بدیم اما به دلیلی موانعی که از سمت توسعه و برنامه نویسی داشتیم خیلی مشکل داشتیم ، مخصوصا این اواخر . اما همزمان با تولد سایت خبرهای خوبی هم براتون داریم به زودی زود و حتی شاید همین امروز سایت جدید با ظاهر جدید و هسته فنی جدید شروع به کار کنه.

سعی کردیم که همون موارد قبلی که داشتیم رو در وحله اول بیاریم و با حفظ اطلاعات قبلی سایت جدید رو رونمایی کنیم اما خیلی زود امکانات زیادی به سایت اضافه میشه و این اتفاق خیلی زود خواهد افتاد. امکاناتی که مشابهشون رو در هیچ کجای دنیا ندیدید و بهتون قول میدم که شگفت زدتون کنیم . البته به صبر و کمک شما عزیزان همیشه همراه لست سکند خیلی احتیاج داریم و واقعا امیدواریم که بتونیم حمایتهای شما رو بیشتر از همیشه داشته باشیم و بهمون کمک کنید که ایرادات سایت جدید و ایده های جدید رو خیلی زود در بیاریم و مرتفع کنیم.

آرزوی ما این هست که بتونیم تمامی نیازهای سفر شما عزیزان رو برطرف کنیم و به مرجعی غیر قابل جایگزین تبدیل بشیم. امیدوارم در تولد 8 سالگی جایگاه خیلی بهتری نسبت به الان داشته باشیم و چند قدم بزرگ به هدفمون نزدیکتر بشیم . هدف اصلی و اولیه هم این بوده که بتونیم نیازهای سفر شما رو با بهترین قیمت و بهترین کیفیت براتون مهیا کنیم تا با خیال راحت برید سفر و فقط با چند تا خاطره خوب برگردید . با اینکه میدونیم که خیلی سخته و حتما برعکس این داستان هم اتفاق افتاده اما خوب ما تلاشمون رو میخواهیم بکنیم.

چند روز اول که سایت بالا میاد احتمالا مشکلاتی وجود خواهد داشت که ممنون میشم از طریق ارسال موارد به ادرس ایمیل info@lastsecond.ir موارد و مشکلات رو به اطلاع ما برسونید.

این هم کیک تولدی که امروز تو شرکت داشتیم . جای همه شما دوستان و عزیزان خالی . واقعا دوست داریم که در آینده نزدیک همایشها و دوره همی هایی با کاربران خوب و وفادارمون داشته باشیم و از نزدیک با تک تک شما عزیزان آشنا بشیم . به امید آینده بهتر و روشن تر

مدیر سایت

 تولد 7 سالگی لست سکند

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.