برترین خطوط هوایی جهان در سال 2017‏

4.4
از 12 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
01 تیر 1396 08:00
0

موسسه اسکای ترکس ، سالانه شرکت های هواپیمایی و همچنین فرودگاهها را مورد بررسی قرار می دهد و بر اساس نظرات و امتیازی که کاربران و مسافران بین المللی به این شرکت های هواپیمایی و خدمات آنها داده اند برترین ها را هر سال معرفی می کند. این امتیاز دهی به فرودگاهها ، خطوط هوایی ، تفریحات حین سفر ، غذایی که در هواپیما سرو می شود و حتی رفتار و نحوه برخورد کارکنان هواپیما داده می شود. این موسسه میزان رضایت مشتریان را در طول سال بررسی کرده و دو جایزه برترین خطوط هوایی و برترین فرودگاه هر سال را ارائه می کند. جوایز اسکای ترکس نقش اسکار را در صنعت هواپیمایی ایفا می کند.

مراسم معرفی برترین خطوط هوایی سال 2017 در روز سه شنبه 20 ژوئن 2017 در پاریس برگزار شد.

با لست سکند همراه باشید تا با ده خطوط هوایی برتر سال 2017 آشنا شوید.

  1. Garuda Indonesia

ایرلاین گارودا اندونزیا (Garuda Indonesia ) که سال گذشته در رده 11 این لیست قرار گرفته بود توانست خود را یک پله بالاتر بکشد و در لیست ده ایرلاین برتر جهان در سال 2017 قرار بگیرد. این ایرلاین اندونزیایی برای جلب نظر و رضایت مشتریان خود تغییرات عمده ای در ناوگان هوایی خود اعمال کرد. همچنین مسافران سطح اقتصادی این ایرلاین از میزان راحتی صندلی ها و کیفیت غذاهایی که در پرواز ارائه می شده ابراز رضایت کرده اند.

برترین خطوط هوایی جهان در سال 2017‏

  1. Hainan

ایرلاین هاینان (Hainan ) تنها ایرلاین چینی است که در طی سه سال توانسته خود را از پله 22 به لیست ده ایرلاین برتر دنیا برساند. سال گذشته این خطوط هوایی در رده 12 قرار داشت و امسال توانست خود را به رده 9 این لیست برساند. این ایرلاین همچنین برترین خطوط هوایی چین نیز انتخاب شده است.

برترین خطوط هوایی جهان در سال 2017‏

  1. Etihad

در حالیکه دو ایرلاین قبلی با تلاش بسیار خود را به رده های بالاتر رسانده بودند ، خطوط هوایی الاتحاد امسال دو پله سقوط کرد و از رده ششم به رده هشتم رسید. هر چند این ایرلاین اماراتی همچنان در سال 2017 جایزه برترین صندلی های First Class و برترین غذاهایی که در First Class سرو می شود را برای دومین سال متوالی دریافت کرد.

برترین خطوط هوایی جهان در سال 2017‏

  1. Lufthansa

لوفتانزا بزرگترین ایرلاین اروپایی است که در سال 2017 با سه پله سعود از رده دهم به رده هفتم رسیده است. مسافران از خدمات این ایرلاین و کیفیت محصولاتی که ارائه می کنند رضایت دارند. این ایرلاین آلمانی همچنین توانست جایزه برترین خط هوایی اروپا را نیز با خود به خانه ببرد.

برترین خطوط هوایی جهان در سال 2017‏

  1. Eva Air

این ایرلاین تایوانی در سال 1989 تاسیس شده است. EVA Air در ده سال گذشته پیشرفت بسیاری کرده است و ناوگان هوایی مجهزی از هواپیماهای ایرباس و بویینگ دارد. کابین های این ایرلاین بعنوان تمیزترین کابین ها انتخاب شدند. ایوا ایر در سال گذشته در رده هشتم قرار داشت و امسال توانست رده ششم را به خود اختصاص بدهد.

برترین خطوط هوایی جهان در سال 2017‏

  1. Cathay Pacific Airways

اگر چه این ایرلاین هنگ کنگی یک قدم به عقب برگشته است و از رده چهارم به رده پنجم رسیده است اما همچنان یکی از بهترین و با کیفیت ترین ایرلاین ها می باشد.  کاتای پسیفیک همچنین یکی از برترین خطوط هوایی آسیایی نیز می باشد. اسکای ترکس امتیازات این ایرلاین را به راحتی صندلی ها ، کیفیت خدمات و تفریحات حین پرواز داده است.

برترین خطوط هوایی جهان در سال 2017‏

  1. Emirates

برنده سال گذشته امسال شانس زیادی برای انتخاب شدن بعنوان برترین ایرلاین جهان را نداشته است و با سه پله سقوط به رده چهارم رسیده است.  اما ایرلاین امارات در سی سال گذشته همیشه یکی از برترین ها بوده است که بیشترین هواپیمای ایرباس A380 و بویینگ 777 را در ناوگان خود دارد. خدمات حین سفر این ایرلاین از کیفیت بالایی برخوردار است و مسافران می توانند حین پرواز فیلم ببینند یا موسیقی گوش بدهند یا در برخی مواقع بتوانند برنامه های تلویزیونی را به صورت مستقیم تماشا کنند. همین موجب شده تا تفریحات حین سفر این خطوط هوایی در اسکای ترکس بعنوان برترین سال انتخاب شود.

برترین خطوط هوایی جهان در سال 2017‏

  1. All Nippon Airways

آل نیپون ایرویز که آن را مختصرا آنا (ANA ) می خوانند بزرگترین حامل بین المللی در ژاپن است که ناوگانی وسیع از بویینگ 787 دریملاینرز دارد. تمیز بودن هواپیماها ، کیفیت بالای خدمات آنها رضایت مسافران را بهمراه داشته و موجب شده این خطوط هوایی ژاپنی در سال 2017 از رده پنجم به رده سوم صعود کند.

برترین خطوط هوایی جهان در سال 2017‏

  1. Singapore Airlines

خطوط هوایی سنگاپور در ده سال گذشته همیشه یکی از سه ایرلاین برتر جهان بوده است . این ایرلاین نیز از لحاظ خدماتی که به مسافران ارائه می دهد موجب رضایت آنها شده است. این خدمات شامل توجه کارکنان هواپیما به درخواست های مسافران ، احترام کارکنان ، در اختیار قرار دادن تلویزیون اختصاصی برای هر یک از مسافران و همچنین ارائه حوله های گرم برای آرامش و ریلکس کردن مسافران می شود. سال گذشته ایرلاین سنگاپور در رده سوم لیست قرار داشت و امسال دوباره توانست به رده بالاتر یعنی رده دوم ارتقا پیدا کند.

برترین خطوط هوایی جهان در سال 2017‏

  1. Qatar Airways

پس از اینکه سال گذشته خطوط هوایی قطر در کسب مقاوم اولی شکست خورد و در پله دوم قرار گرفت ، در سال 2017 دوباره توانست با قدرت ظاهر شده و بعنوان برترین خط هوایی سال 2017 انتخاب شود. این ایرلاین که مرکز آن در دوحه واقع شده است به 150 مقصد در سراسر جهان پرواز دارد. در سال جاری ، قطر ایرویز از لحاظ کیفیت و راحتی صندلی ها و تفریحات حین پرواز امتیازات بالایی را از مسافرانش دریافت کرد. قطر همچنین جایزه برترین خط هوایی خاورمیانه را نیز به خود اختصاص داد.

برترین خطوط هوایی جهان در سال 2017‏

 

جوایز دیگر :

  • برای چهارمین سال متوالی ، گارودا اندونزیا جایزه داشتن برترین کارکنان کابین را با خود به خانه برد.
  • همانطور که گفته شد ، قطر ایرویز علاوه بر اینکه جایزه برترین خط هوایی سال 2017 را به خود اختصاص داد بلکه توانست نظر افرادی که از کلاس تجاری پروازهایش استفاده می کردند نیز جلب کند و بعنوان برترین کلاس تجاری جهان انتخاب شود. هرچند جایزه راحت ترین و برترین صندلی های کلاس تجاری به ایرلاین سنگاپور داده شد.
  • خطوط هوایی تای ایرویز امسال سه جایزه را به خود اختصاص داد. از جمله جایزه برترین کلاس اقتصادی ، برترین غذاهایی که در کلاس اقتصادی سرو می شود و برترین امکانات اسپا در اتاق استراحت.
  • جایزه برترین غذاهایی که در کلاس تجاری سرو می شدند به خطوط هوایی ترکیش ارائه شد.
  • وقتی صحبت از خدمات First Class خطوط هوایی الاتحاد به میان می آید سخت است با سرو غذای آن رقابت کرد. این ایرلاین برترین غذاها را در کلاس درجه یک یا فرست کلاس خود ارائه می دهد.

 

منابع : CNN ، Businessinsider

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.