بهترین ایرلاین داخلی کدام است؟

4.5
از 127 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بهترین ایرلاین داخلی کدام است؟
15 دی 1396 15:06
701

  بهترین ایرلاین داخلی

 

با توجه به فقدان مرجعی که میزان رضایت مشتریان از خدمات ایرلاینها را در ایران اندازه گیری نماید، تصمیم گرفتیم با ایجاد نظرسنجی با عنوان "بهترین ایرلاین داخلی از نگاه کاربران وب سایت لست سکند" و با ساده ترین حالت ممکن بتوانیم میزان رضایت شما دوستان را به طور نسبی و تقریبی از عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی اندازه بگیریم . البته این نظرسنجی به ساده ترین شکل ممکن انجام خواهد گرفت و مطمئنا نمیشود تنها با یک سئوال کلی بهترین ها را شناسایی نمود، اما در فکر آن هستیم بخشی مربوط به اندازه گیری میزان رضایت مسافران از شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی طراحی و پیاده سازی نماییم تا بتوانیم به شکل و فرمتی بسیار حرفه ای و استاندارد، بهترین ایرلاین ها را از دیدگاه مسافران ایرانی شناسایی و معرفی نماییم.

با این حال از شما خواهشمندیم در این نطر سنجی شرکت نموده تا به صورت غیر رسمی بتوانیم بهترین ایرلاینهای داخلی را شناسایی و معرفی نماییم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم.

 

%%poll_id.2%%

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.