«تیلت کاو» کوچکترین شهر کانادا

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
11 تیر 1396 10:00
0

اگر رویای زندگی در محیطی آرام و ساکت را دارید ، بدون شک به زندگی ساکنین شهر تیلت کاو ( Tilt Cove ) کانادا برای شما جذاب خواهد بود.

این شهر کوچک در سواحل شرقی کانادا قرار دارد و بعنوان کوچک ترین شهر کانادا جمعیتی چهار نفره دارد ! تمامی ساکنین این شهر شغلی دولتی دارند ، برای مثال بزرگترین عضو این خانواده چهار نفره نقش شهردار را دارد.

شهر تیلت کاو در گذشته شهری بود که بیشتر ساکنین آن در معدن مس کار می کردند. جمعیت این شهر در آن زمان 2000 نفر بود. پس از اینکه در سال 1967 معدن بخاطر ریزش بسته شد ، بسیاری از ساکنین این شهر شغل خود را از دست دادند و مجبور شدند تا شهر را برای همیشه ترک کنند. همین موجب متروکه ماندن این شهر شد ، امروزه شهر تیلت کاو با وجود چهار نفر جمعیت فقط دو لامپ در خیابان هایش دارد.

هرچند در این شهر کوچک می توان یک موزه نیز یافت که در آن اطلاعات و تاریخچه ای از گذشته این شهر همراه با تصاویر به نمایش گذاشته می شود. نام این موزه " آنچه در گذشته بودیم " گذاشته شده است که توسط خانواده ای که در حال حاضر در این شهر زندگی می کنند ساخته شده است. این خانواده که از گذشته ای بسیار دور در این شهر زندگی می کردند هیچ تصمیمی برای ترک خانه شان ندارند ، هر چند آنها زمانی را به یاد دارند که شهر شلوغ تر و پرشورتر بود. اما با این حال آنها با وضعیت کنونی این شهر کوچک کنار آمده و از سکوت و آرامش آن لذت می برند.

کوچکترین شهر کانادا ‏

کوچکترین شهر کانادا ‏

کوچکترین شهر کانادا ‏

کوچکترین شهر کانادا ‏

کوچکترین شهر کانادا ‏

کوچکترین شهر کانادا ‏

 

منبع : dailymail

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.