ویزا تضمینی کانادا : 20% تخفیف ویژه لست سکندی ها

4.5
از 13 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
16 بهمن 1395 11:07
0

 

ویزا تضمینی کانادا


تخفیف :20%

مهلت استفاده : 17 بهمن 95

کد تخفیف : lastsecond

نیلگام سفر آلما

02175237-75421000

پیک آپ ویزا کانادا - انگلیس


تخفیف :10%

مهلت استفاده : 17 بهمن 95

کد تخفیف : lastsecond

نیلگام سفر آلما

02175237-75421000

وقت سفارت انگلیس


تخفیف :10%

مهلت استفاده : 17 بهمن 95

کد تخفیف : lastsecond

نیلگام سفر آلما

02175237-75421000



کانادا یکی از توریستی ترین کشورهای دنیاست که برخلاف دولت جدید امریکا، سخت گیری های کمتری در خصوص ورود ایرانیان به خاک این کشور لحاظ می کند. سوابق سفر، وابستگی های خانوادگی و لزوم بازگشت به کشور پس از پایان سفر و شرایط مالی و شغلی مناسب، از عوامل تاثیرگذار در روند صدور ویزا هستند. در کنار این فاکتورها، دلیل سفر و دعوتنامه از دیگر عوامل موثر جهت دریافت ویزا به شمار میرود. شرکت ایران آنکارا به عنوان یکی از مجریان حرفه ای برگزار کننده تور و ویزای کانادا که با تورگزاران مطرح کانادا همکاری دارد، شناخته شده است.

یکی از اصلی ترین نشانه های جذب گردشگر، سهولت در امر اقدام جهت دریافت ویزاست. در حال حاضر نیازی به تعیین وقت سفارت نیست، مصاحبه ای انجام نمیگیرد و کلیه مدارک میتواند به صورت آنلاین به سفارت ارائه شود. انتخاب محل مورد نظر برای انگشت نگاری مطابق میل متقاضیان است و در اکثر کشورها به راحتی انجام میگیرد. کودکان زیر 14 سال، بزرگسالان بالای 80 سال و برخی ملیت ها، هم چون کسانی که پاسپورت ارمنی، سن کیتس یا دومینیکن دارند، نیازی به انگشت نگاری ندارند.

اعتبار ویزا معمولا طولانیست و تقریبا تمامی ویزاها به صورت چندبار ورود صادر می شوند. دارندگان ویزای توریستی مجازند در هر سفر تا شش ماه در کانادا اقامت داشته باشند. با ویزای کانادا میتوان به بعضی کشورها مانند مکزیک، بدون ویزا سفر کرد. علاوه بر آن داشتن ویزای کانادا، امتیاز خوبی برای دریافت ویزای سایر کشورها محسوب می شود. با وجود برنامه های مهاجرتی متنوعی که برای عزیمت به کانادا وجود دارد؛ ویزای توریستی، فرصت مناسبیست تا از نزدیک جوانب مختلف زندگی در این کشور مورد ارزیابی قرار گیرد و با اطلاعاتی کامل تر برای مهاجرت یا تحصیل تصمیم گیری شود.

 

آژانس مسافرتی نیلگام سفر آلما (ایران آنکارا) ویژه کاربران لست سکند برای مدت محدود خدمات خود را با تخفیف ویژه ارائه میدهد.

1- ویزا تضمینی کانادا ،با ضمانت بازگشت کل مبلغ در صورت عدم اخر ویزا (20% تخفیف)
2- پیک آپ پاسپورت ویژه سفارت کانادا و انگلیسی (10% تخفیف)
3- وقت سفارت انگلیس (10% تخفیف)

مهلت استفاده تا 17 بهمن 1395
کد تخفیف : lastsecond

 

مشاوران ما پس از بررسی دقیق مدارک و شرایط هر پرونده، بهترین گزینه را جهت دریافت ویزا در اختیار متقاضی قرار میدهند. خدماتی هم چون:

1- مشاوره در خصوص تهیه مدارک موردنیاز جهت دریافت ویزا
2- تکمیل فرمهای مرتبط
3- واریز وجوه سفارت
4- هماهنگی جهت صدور تور و بلیط و همراهی متقاضیان در روز انگشت نگاری
5- پیکاپ پاسپورت پس از اعلام نتیجه نهایی
6- دریافت بلیط کانادا و خدمات پس از ورود به کانادا

در جریان پرونده در اختیار مسافران گرامی قرار خواهد گرفت. علاوه براین، پرونده متقاضیانی که قبلا با درخواست ویزای آنها موافقت نشده به دقت مورد ارزیابی قرار میگیرد تا بتوانند با بهبود شرایط، بار دیگر شانس خود را برای ورود به کانادا امتحان کنند.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.