بهترین هتل های جیپور هند + تصاویر

4
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
26 اردیبهشت 1396 10:00
0

جیپور جایی است که صبح هایش با مراسم آرتی در معبد Govind Devji آغاز شده، با شلوغی و هرج و مرج معمول ادامه پیدا کرده و شب هایش هاله ای از رقص و موسیقی محلی است؛ اینگونه می توان شهر صورتی و زیبای جیپور را در ذهن مجسم نمود. غنا و زیبایی های این شهر است که باعث شده صدها هزار گردشگر از سراسر دنیا آن را گرامی دارند.

هر سال تعداد زیادی گردشگر از اقصی نقاط دنیا به جیپور آمده، با سنت ها و سایت های تاریخی آن آشنا می شوند. جیپور مرکز راجستان را به فرهنگ سرشار از مهمان نوازی آن می شناسند. به عنوان یک مسافر و گردشگر گزینه های مختلفی برای اقامت در جیپور و تجربه کردن حس و حال این شهر جادویی وجود دارد. در این مطلب می خواهیم برخی از بهترین هتل های جیپور را به شما معرفی کنیم.

1- ITC Rajputana

یکی از بهترین هتل های جیپور، آی تی سی راجپوتانا می باشد که در دسته بندی هتل های لوکس شهر قرار گرفته است. معماری زیبای این هتل باعث می شود که گردشگران زیادی تمایل به بازدید از آن داشته باشند. همانگونه که از نام این هتل پیداست، با مهمانان این مجموعه به شکلی سلطنتی برخورد شده و انواع امکانات درجه یک جهانی در کنار خدمات گرم و عالی در اختیار آنها خواهد بود. فضاهای باشکوه داخلی هتل بسیار چشم نواز می باشند؛ اتاق ها نیز جادار بوده و با بهترین امکانان مجهز شده اند که اقامتی راحت و آرامش بخش را به مهمانان نوید می دهد. رستوران چند ملیتی این هتل نیز مکانی مناسب برای آن دسته از مهمانانی است که عاشق غذا هستند.

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

2- کاخ جای محل Jai Mahal Palace

این هتل که تنها یک کیلومتر تا ایستگاه قطار و تقریبا 10 کیلومتر تا فرودگاه جیپور فاصله دارد، در لیست بهترین هتل های 5 ستاره ی این شهر قرار دارد. مهمانان این هتل می توانند فرهنگ راجستانی را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند. معماری هتل کاملا سنتی است و به بهترین شکل نماینده ی سبک معماری havelis می باشد. از یک طرف اتاق ها با تمام تجهیزات مدرن و معاصر پر شده اند و از طرفی دیگر به شکلی اعجاب انگیز به سبک غنی سنتی دکور شده اند.

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

3- Umaid Bhawan A Heritage Home

این هتل یکی از املاک بسیار لوکس در قلب راجستان است. همانگونه که از نام آن پیداست این هتل امکاناتی بسیار لوکس را به مهمانان خود ارائه می دهد تا بتوانند اقامتی دلپذیر و آرامش بخش را در این هتل که به سبک خاص راجستانی تزئین شده، تجربه کنند. فاصله ی هتل از فرودگاه 9-10 کیلومتر و از ایستگاه راه آهن 2 کیلومتر است. از جمله امکانات ارائه شده به مهمانان در این هتل می توان به خدمات نگهداری از کودک، خشک شویی، اتاق های مناسب برای غیر سیگاری ها، دکتر مقیم و بسیاری دیگر اشاره نمود.

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

4- هتل سلطنتی ارکید جیپور Hotel Royal Orchid Jaipur

زیبا و مجلل دو صفتی است که می توان در مورد هتل 4 ستاره سلطنتی ارکید جیپور به کار برد. لازم به ذکر است که این هتل در نزدیکی فرودگاه جیپور واقع شده و فضاهای داخلی باشکوه و امکانات درجه یک آن، خدماتی عالی به مهمانان ارائه می دهد. استخر هتل روی بام آن قرار گرفته و بدین ترتیب مهمانان می توانند بعد از یک روز سخت و خسته کننده به استراحت در این مکان بپردازند و از دیدهای بینظیر شهر نیز لذت ببرند. اتاق های باشکوه، رستوران کلاسیک، کارکنان مودب و امکانات درجه یک، این هتل را در لیست برترین هتل های جیپور قرار داده است.

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

5- هتل آریا نیواس Hotel Arya Niwas

معماری عالی و محیط زیبای هتل آریا نیواس آن را در لیست بهترین هتل های سه ستاره ی جیپور قرار داده است. این هتل مناسب آن دسته از گردشگرانی که تمایل دارند علاوه بر استفاده از امکانات و تجهیزات عالی، هزینه ای متعادل نیز بپردازند. لازم به ذکر است که این هتل دارای گواهی کیفیت با درجه ی عالی می باشد.

محوطه ی چمن کاری شده ی زیبایی در این مجموعه قرار دارد که به زیبایی آن افزوده است. طراحی اتاق ها جالب و دلنشین بوده و همگی مجهز به امکانات مدرنی هستند که اقامت مهمانان در این هتل را راحت و خاطره انگیز خواهند نمود. برای راحتی حال مهمانان، هتل امکانات ترانسفر برای ایستگاه قطار و فرودگاه را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد که به ترتیب در فاصله ی 2 و 12 کیلومتری قرار گرفته اند.

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

6- Le Confort Inn

اینجا اقامتگاهی است که به فرودگاه و ایستگاه راه آهن جیپور نسبتا نزدیک است و یکی از بهترین هتل های 3 ستاره ای است که در قلب شهر جیپور واقع شده اند. فضاهای داخلی این هتل احساسی از دعوت کنندگی به مهمانان خود ارائه می دهند. امکانات ارائه شده در این هتل مطابق با استانداردهای جهانی است و خدمه ی مودب آن نیز نیازهای مهمانان را در سریع ترین زمان ممکن برآورده می کنند. رفتار کارکنان این هتل به گونه ای است که شما خود را داخل منزل خود احساس می کنید.

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

7- Baba Haveli A Heritage Home

این هتل اقامتگاهی زیبا با قیمت مناسب می باشد که نزدیک به جاذبه های اصلی شهر جیپور نیز قرار گرفته است. معماری سنتی و فضاهای داخلی جالب توجه این هتل ایده ای از فرهنگ سلطنتی و غنای سنتی آن به دست می دهد. معماری سبک راجستانی با فضاهای رنگی و روشن داخلی خود، تمام آن چیزی است که می توان از یک خانه ی سنتی انتظار داشت. ضمن اینکه دوستداران غذا نیز می توانند در رستوران چند ملیتی این هتل دلی از عزا در بیاورند.

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

8- Ashirwad Home Stay Hotel

این هتل که بین ایستگاه راه آهن و فرودگاه جیپور واقع شده، هتلی اقتصادی با دکوری زیباست که چیزی کم از سایر هتل های مجلل ندارد. این ملک با معماری سبک ییلاقی خود در بافت مسکونی محلی قرار گرفته است. اتاق ها به زیبایی آراسته شده و با امکانات مورد نیاز تجهیز شده اند. رستوران داخل هتل جایی است که مهمانان می توانند موفق به چشدن انواعی از غذاهای خوشمزه ی هندی گردند. محوطه ی اطراف هتل آرام بوده و جوی بسیار دلنشین دارد که به گرمی از مسافران خود استقبال می کند و همین موضوع بر ارزش آن افزوده است.

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور

بهترین هتل های جیپور



منبع : youramazingplaces

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.