تجربه ای جدید و باورنکردنی در هتل لند آو لجندز تم پارک آنتالیا + ویدئو

4.4
از 97 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
تجربه ای جدید و باورنکردنی در هتل لند آو لجندز تم پارک آنتالیا + ویدئو
18 آبان 1395 10:00
0

گروه هتل های ریکسوس یکی از موفق ترین گروه هتلهای زنجیره ای در دنیا هست که سال2000 تاسیس شد. Rixos بیش از 27 هتل در سراسر دنیا دارد و بسیاری از پروژه های آن ها در حال ساخت می باشد و قرار است جدید ترین هتل آنها در امارات نیز به زودی با عنوان Rixos The Walk افتتاح شود. هتل The Land of Legends Theme Park که با عنوان Rixos World نیز شناخته می شود، یازدهمین هتل Rixos در قالب تم پارک در ترکیه می باشد و انتخاب بسیاری از مسافران تور آنتالیا است. سایر هتل های این گروه در ترکیه عبارتند از:

1.jpg

هتل لند آو لجندز تم پارک که جدید ترین هتل رکسوس در ترکیه می باشد، در منطقه بلک آنتالیا و در فاصله 27 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل با مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد و هتل رگنوم نیز در همسایگی آن قرار دارد. همچنین این مجموعه به دو قسمت تم پارک و هتل ( که به Kingdom مشهور است) تقسیم می شود و هر دوی این مجموعه ها مکمل یکدیگر هستند. در واقع درست تر آن است که بگیم این تم پارک عظیم دارای یک هتلی است به نام Kingdom.

2-a.jpg

2-b.jpg

3.jpg

7.jpg

طراحی اتاق ها ‏و سوییت های این هتل برگرفته از داستان های فانتزی و افسانه ای می باشد و علاوه بر امکانات معمول هتل های دیگر نظیر ‏تهویه کننده هوا و دیوارهایی با عایق صدا ، دارای تلویزیون ‏LED‏ با دو صفحه نمایش و ایکس باکس نیز می باشند. حمام ‏اختصاصی هر اتاق دارای دوش و وان می باشد و مجهز به لوازم بهداشتی رایگان ، دمپایی و سشوار نیز هستند.‏ در مورد اتاق ها باید این مورد را اضافه کرد که این هتل برای خانواده هایی که فرزند پسر دارند، اتاق هایی به رنگ آبی و شخصیت های پسرانه، و برای خانواده هایی که فرزند دختر دارند، اتاق هایی به رنگ صورتی و شخصیت های دخترانه دارد. همچنین نوعی اتاق های کانکشن دارد وجود دارد که یک اتاق مخصوص والدین و اتاقی دیگر مخصوص فرزندان می باشد. اتاق فرزندان مجهز به ایکس باکس و همچنین پروژکتور می باشد که می توانند با بازی های رایانه ایی سرگرم شوند. اتاق ها نیز علاوه بر امکانات رایج، Sofa Bed نیز دارند.

9.jpg

10.jpg

14.jpg

صبحانه و شام به صورت بوفه باز در رستوران اصلی این هتل سرو می شود. در این رستوران انوع غذاهای ایتالیایی ، ‏آمریکای جنوبی و اروپایی سرو می گردد. رستوران Eternia که در قسمت اصلی ساختمان هتل ( Kingdom) واقع شده است، صبحانه را از ساعات 7 صبح تا 10:30 صبح ( در روز های عادی) و تا ساعت 11 صبح در تعطیلات آخر هفته ارائه می دهد. همچنین ساعات سرو شام به صورت بوفه باز از 18:30 عصر تا 22 شب می باشد.

21.jpg

22.jpg

23.jpg

25.jpg

26.jpg

یکی دیگر از رستوران های بسیار هیجان انگیز این هتل، رستوران 111 می باشد. رستورانی که به عنوان بزرگترین رستوران آکواریومی ترکیه شناخته می شود و سه آکواریوم بزرگ را در خود دارد و میهمانان می توانند در حین تماشای ماهی ها و کوسه ها وعده های غذایی و یا نوشیدنی های خود را میل کنند. ساعات سرو ناهار در این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 15 می باشد. همچنین از ساعت 19 الی 23، شام سرو می شود. برای شام به دلیل ترافیک میهمانان باید قبلا میز خود را رزرو کنید. همچنین شب ها از ساعت 10 تا 2 بامداد نیز برنامه شبانه جریان دارد.

29.jpg

30.jpg

31.jpg

همچنین رستوران های دیگری از قبیل People's، Italian Restuarant، Brazilian Restuarant، Pide Corner، Pasta Corner، Burger House نیز در این هتل وجود دارند. انواع کافی شاپ ها و بار ها نیز در سرتاسر هتل به چشم می خورند. نکته جالب در مورد بار ها این است، که اکثرا مجهز به صفحه نمایش بسیار بزرگ بازی هستند و می توانید در آنها بازی رایانه ایی انجام دهید.

مرکز اسپای هتل انواع ماساژهای ریلکسی و درمانی را ارائه می کند و حمام ترکی ، سونا ، استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی ‏نیز دارد. ‏برای کودکان استخر جداگانه و زمین بازی نیز موجود می باشد و میهمانان این امکان را دارند تا کودکان خود را نزد پرستار هتل ‏بسپارند.‏ محیط هتل نیز از ترکیب رنگ بسیار شادی بهره می برد.

 

رسپشن هتل به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد ، و پارکینگ هتل ‏رایگان در اختیار مسافرین قرار می گیرد. خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز به درخواست میهمانان هتل انجام می گیرد. اینترنت ‏رایگان ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل در دسترس است.‏

شاید یکی از زیباترین نقاط این هتل، فواره Chimera، کانال آب این هتل که شبیه رودخانه های ونیزی است و می توانید بر روی آن تور قایق گردی بروید و همچنین قلعه مخصوص این هتل که هم در روز و هم در شب، به مانند نگینی می درخشد.

46.jpg

45.jpg

44.jpg

48.jpg

همچنین هر شب از ساعت 8 الی 8:30 برنامه ویژه ایی در Baby's House برای بچه ها تدارک دیده شده است. این برنامه در روزهای مختلف متفاوت است. به عنوان مثال، سه شنبه ها، مخصوص شوی طوطی هاست. چهارشنبه ها برنامه علمی دارد و ...

شوی مخصوص هتل که با عنوان Franco Dragone نامیده می شود نیز هر شب بین ساعت 9 تا 9:30 برپاست که طرفداران مخصوص خود را دارد. کارکتر های افسانه ایی با لباس های مخصوص خود، نمایش هایی عجیب و زیبا رو اجرا می کنند.

52.jpg

58.jpg

همچنین هتل خیابانی به نام Shopping Street دارد که علاقه مندان می توانند خرید های خود را آنجا انجام دهند. علاوه بر خرید،انواع کافی شاپ ها و رستوران ها نیز در اینجا واقع شده اند و پیاده روی در امتداد کانال آب هتل، حسی بسیار دلپذیر دارد.

اما در قسمت اصلی این مجموعه عظیم که هتل بخشی از آن است، تم پارک یا همان سرزمین افسانه ها می باشد که به معنای واقعی افسانه ایست!

60.jpg

نقشه تم پارک

در زیر نگاهی می اندازیم به امکانات این تم پارک واقعا زیبا.

1. Wild River

اینجا مکانی برای قایقرانی، و تجربه معلق شدن در اب می باشد. شما توسط قایق های تک نفره، دو نفره و یا سه نفره، در رودخانه ایی به طول 390 متر و با عمق 1.10 متر، همه چی را تجربه خواهید کرد. از رودخانه خروشان تا قسمتی که باید با دست پارو بزنید!

63.jpg

2. Typhoon Coaster

اما یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات این پارک، Typhoon Coaster است که با سرعت 86 کیلومتر بر ساعتی خود در ارتفاع 43 متری ( نقطه شروع) مسافت 525 متری را می پیماید. برای انجام دادن این تفریح قد شما باید حداقل 130 سانتی متر باشد.

65.jpg

3. 5th Dimension

سینمای 5 بعدی نیز درست در کنار Typhoon Coaster قرار گرفته است. این سینما در هر سانس گنجایش 96 نفر را دارد و معمولا هر فیلم آن 10 دقیقه طول می کشد.

4. Deep Dive

در اینجا به طرز بسیار سریع و به مدت طولانی درون سرسره های خاصی تجربه زیبایی رو خواهید کرد..

 

6. Space Rocket

این تفریح کمی ترسناکه و شاید هر فردی جرات استفاده از اون رو نداشته باشه. وارد یک محفظه میشوید و سپس ناگهان زیر پای شما خالی می شود و ....

7. Sea Voyager

اینجا نیز جزء مکان هایی است که با یک بار امتحان کردن، سیر نمی شوید و امتحان کردن چند باره می طلبد! امکان استفاده تک نفره و یا دو نفره از تیوب های مخصوص در این مکان وجود دارد.

80.jpg

81.jpg

8. استخر Wave Shock

این استخر خارق العاده با عمق 1.10 متری با داشتن طولی معادل 390 متر، همواره محلی برای ایجاد موج های مصنوعی و قوی می باشد. این موج ها هر 10 دقیقه یک بار ایجاد می شوند و هیجانی خاص را به شما تزریق می کنند. همچنین افرادی که در استخر شنا می کنند، شاهد پاشیدن آب از طریق فواره های مخصوص به درون استخر هستند. در کنار این استخر، ساحل شنی زیبایی نیز وجود دارد که همواره می توانید به ریلکسیشن بپردازید.

83.jpg

9. Float Rider

حس موج سواری در موج های دریا را می توانید در این قسمت تجربه کنید. یک مربی بسیار حرفه ایی نیز برای آموزش شما وجود دارد و مراحل را به شما نشان می دهد. فقط یادتان باشد که قضیه آنقدر که به نظر می رسد، ساده نیست.

10. Adventure Rapids

این قسمت مخصوص بچه هاست. یک قسمت مخصوص بچه های تا 3 سال می باشد. قسمتی دیگر مخصوص بچه های 3 تا 7 سال و قسمتی دیگر مخصوص 7 تا 12 سال می باشد. قسمت Spray Action مخصوص این امر می باشد.

11. Aqua Tower

اینجا نیز مخصوص بچه های 7 تا 12 سال می باشد و انواع تفریحات آبی را در خود جای داده است. در کنار این مکان پلاژ نیز وجود دارد تا خانواده ها شاهد تفریح بچه های خود باشند.

88.jpg

در قسمت تفریحات Waterfront Kingdom این امکانات وجود دارد و می توانید از آنها استفاده کنید.

1. شوی دلفین ها

این نمایش زیبا هر روز ساعت 3 بعد از ظهر در محل استادیوم تم پارک برگزار می شود. استادیوم تم پارک گنجایش حدود 1800 نفر بازدید کننده را دارد. مدت زمان این نمایش یک ساعت بوده و در سه قسمت، دلفین ها، شیر آبی و وال های سفید به اجرای نمایش می پردازند.

92.jpg

2. شنا کردن با دلفین ها و یا عکس گرفتن با آنها

بازدید کنندگان تم پارک می توانند با پرداخت هزینه با دلفین ها عکس یادگاری بگیرند و یا حتی با آنها شنا کنند.

94-b.jpg

3. Tiger Pool

یک قلاده ببر بنگال در مجموعه وجود دارد که با توجه به علاقه ی ببرهای بنگال به شنا کردن، یک استخر بزرگ برای این ببر تدارک دیده شده است و محیط مناسبی برای نگهداری آن فراهم شده است. اگر شانس داشته باشید، لحظات خوبی را برای عکس گرفتن می توانید شکار کنید.

95.jpg

4. Penguin's Colony

پنگوئن های استوایی، یکی دیگر از نقاطی است که می توانید در این تم پارک از آنها دیدن کنید و یا حتی عکس یادگاری بگیرید.

97.jpg

5. Snorkeling

استخری مخصوص اسنورکلینگ در تم پارک وجود دارد که استفاده از آن برای میهمانان Kingodm ( هتل تم پارک( رایگان می باشد. این امر برای سایر افراد به همراه هزینه می باشد.

98.jpg

6. Mythical journey

راه رفتن زیر آب نیز می تواند تجربه خاصی برای شما باشد؛ مخصوصا اگر در یک آکواریوم بزرگ پر از ماهی های اقیانوسی و زیبا باشد. همراهان شما می توانند از رستوران 111 عکس و یا فیلم شما را بگیرند و شما را نگاه کنند. هزینه استفاده از این تفریح، 60 دلار می باشد.

101.jpg

آنچه در بالا گذشت، فقط قسمتی از تفریحات و مواردی بود که می توانید در تم پارک لند آو لجندز انجام دهید. شاید برای انجام این همه تفریح یک روز کافی نباشد و نیازمند روزهای بیشتری باشد. این مجموعه بی‌نظیر یکی از پرطرفدارترین هتل‌های تور آنتالیا نوروزی است. به هر حال این تم پارک زیبا، واقعا افسانه ایست! و با گذشت چند ماه از افتتاح این تم پارک، به یکی از جاذبه های آنتالیا بدل گشته است. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که هتل مجموعه که با عنوان Kingodom شناخته می شود، سرویس HB ارائه می دهد و دلیل این امر نیز آن است که اصل مجموعه بر مبنای یک تم پارک طراحی شده است که هتل قسمتی از امکانات آن است.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.