زلزله در مشهد یک کشته و 4 زخمی به جای گذاشت

4.3
از 26 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
16 فروردین 1396 12:36
0

‏زمین‌لرزه ٦ ریشتری در صبح امروز بخش‌های از خراسان رضوی را لرزاند و طبق گفته معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر این زلزله تاکنون یک کشته و 4 مصدوم داشته است.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به گزارش‌های اولیه دریافتی از مناطق زلزله‌زده، اعلام کرد که به نظر می‌رسد این زمین لرزه خسارات زیادی نداشته باشد.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر گفت: تا کنون ١٥ پس لرزه در مناطق زلزله‌زده خراسان رضوی ثبت شده که بزرگترین آن ٤.٧ ریشتر بوده است.

در حال حاضر فرودگاه و ایستگاه راه آهن مشهد بدون هیچ محدودیتی به کار خود ادامه می‌دهند.به گزارش ایسنا، طبق اطلاعات ارائه شده از سوی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در حال حاضر پروازها در این فرودگاه محدودیت خاصی ندارند و طبق برنامه انجام می‌شود.

اطلاعات این فرودگاه نشان می‌دهد در طول دقایقی که از زلزله اخیر گذشته چه پروازهای ورودی و چه پروازهای خروجی بدون هیچ مشکلی انجام شده‌اند.

همچنین وضعیت حرکت قطارها از مقصد یا به مبدا مشهد نیز بدون مشکل در جریان است.

صادق سکری – مدیر روابط عمومی شرکت راه‌آهن – با اعلام این خبر به ایسنا گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای حرکت قطارها وجود ندارد و راه‌آهن مشهد مانند روزهای عادی به کار خود ادامه می‌دهد.

به گفته وی، حتی در صورت نیاز برای امدادرسانی یا مدیریت شرایط پس از زلزله نیز راه‌آهن آمادگی آن را خواهد داشت تا همکاری‌های لازم را با دستگاه‌های فعال انجام دهد.


منبع : ایسنا

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.