نتایج نظرسنجی "نوروز 92 و مقاصد گردشگری"

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
10 بهمن 1391 00:00
0

چندی قبل اقدام به برگزاری نظرسنجی در میان کاربران بانک تور و گردشگری نمودیم و اسپاسنسر مسابقه هم جایزه تور کیش رو به قید قرعه به یکی از مسافران سایت اهدا نمودند . هم اکنون نتایج آن نظر سنجی به صورت یک فایل تصویری (Infographic) آماده شده است که میتوانید با مراجعه به این صفحه فایل مورد نظر را دانلود نمایید.

نتایج به دست آمده حاوی نکات جالبی است که برای دوستانی که در زمینه گردشگری فعالیت میکنند میتوایند بسیار حائز اهمیت و حیاتی باشد. شاید جالبترین نکته ای که به چشم ما آمد این بود که درصد بسیار زیادی از کاربران جزیره کیش را به عنوان مقصد نهایی خود جهت مسافرت های نوروزی انتخاب نموده اند . البته این نتایج زمانی که قیمت تمامی مقاصد توریستی ویژه نوروز مشخص شوند دستخوش تغییرات گسترده ای شود اما به هر حال بسیاری از این اطلاعات (با توجه به بازه بزرگ جامعه آماری که تقریبا تعداد 4700 نفر بوده اند) میتوانید بسیار کارآمد و اثر بخش باشند

نکته ارزشمند دیگری که بدست آمد این است که بسیاری از کاربران و مدیریان آژانسهای مسافرتی تصور میکنند که در وب سایت لست سکند (با توجه به معنی دامین) فقط باید تورهای لحظه آخری را جستجو نمایند و کاربران نیز فقط برای خرید تورهای لحظه آخری به این وب سایت مراجعه میکنند، اما با انجام این قرعه کشی مضخ گردید درصد بسیار زیادی از کاربران (تقریبا 45%) به دنبال تورهای معمولی (به معنی خرید تور به برنامه ریز بلند مدت) و یا تورهای لوکس هستند.

با کلیک بر روی عکس زیر میتوانید نتایج و جزییات کامل این نظرسنجی را در ابعاد بزرگتر ملاحظه بفرمایید :

نوروز 1392

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.