تور های ماجراجویانه پرواز با پاراگلایدر در ایران

3.7
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
21 شهریور 1390 00:00
4

از لحظه ای که پرواز را تجربه کنید، بر روی زمین با چشمانی دوخته به آسمان قدم خواهید برداشت، جایی که آنجا بودید و مشتاق بازگشت به آنجا هستید (لئوناردو داوینچی)

رشته ورزشی پاراگلایدر یکی از رشته های ورزشی کوهستانی، مهیج و از پر طرفدار ترین رشته های توریستی ورزشی در دنیاست. این پرواز بدون نیاز به آمادگی یا مهارت خاص تنها نیاز به آرامش دارد تا شما را به اوج لذت و آرزوی دیرینه بشریت یعنی پرواز برساند.

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

مسافرین عزیز می توانند با اتکا به مهارت خلبانان زبده ما و با آرامش درون صندلی پرواز خود نشسته و همچون عقابی پرواز را بطور ملموس حس نموده و احساس پرنده ای آزاد را تجربه نمایند. کلیه وسیله های پروازی مورد استفاده در این موسسه از بهترین و امن ترین مارک های دنیا و همچنین از بالاترین مدل های سال و دارای سیستم کمکی چتر نجات بوده با امنیت فوق العاده بالا می باشد.

رکلیه خلبانان و مجریان پرواز این موسسه دارای گواهینامه معتبر و بین المللی از سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین دوره های تخصصی پرواز های دو نفره را گذرانده اند.

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

استان گلستان با توجه به طبیعت و زیبایی های خدادادی از امن ترین مناطق به جهت برگذاری این گونه تور ها می باشد و سایت های پروازی آن از معتبر ترین سایت های پروازی کشور و محل برگذاری بزرگترین جشنواره ها و مسابقات پاراگلایدر در ایران می باشد که همه ساله میزبان خلبان بسیاری از سراسر دنیا می باشد.

پاراگلایدر چیست؟

پاراگلایدر ساده ترین نوع پرواز برای بشر است. یک پاراگلایدر بال پرنده ای است بدون موتور که با دویدن آماده پرواز می شود. آموزش ، بلند شدن ، فرود آمدن وهمچنین حمل نقل این وسیله .بسیار ساده است . پاراگلایدر از نوع خاصی نایلون ساخته شده که به وسیله ی آویزهایی از جنس کولار به صندلی خلبان متصل می شود. خلبان نیز به وسیله کمربند های ایمنی به صندلی بسته می شود وبه راحتی درون آن به صورت نشسته پرواز میکند.در حقیقت شما با پاراگلایدر همانند یک پرنده پرواز خواهید کرد وبا آن می توانید ساعت ها در هوا سر بخرید و اوج بگیرید وحتی می توانید با آن سفر کنید.

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

آیا پرواز با پاراگلایدر ترسناک است ؟

پرواز با پاراگلایدر زیبا ترین و مهربانترین نوع پرواز شخصی را که رویای دیرینه بشر را تحقق بخشیده ایجاد نموده است خلبان به آرامی از سطح شیب دار کوه به سمت پایین می دود و با حالتی به شکل سر خوردن در آسمان از کوه جدا می شود و شما برای شروع پرواز احتیاجی به انجام سقوط آزاد و یا پرش از صخره ندارید . نشست و برخاست با پاراگلایدر به نرمی و آرامی برابر با توان بدنی ما برای دویدن است و نکته اینکه هنگام پرواز به هیچ وجه حالت ترس از افتادن به شما دست نخواهد داد و اصلا قابل مقایسه با بالارفتن از کوه و یا وحشت نگاه کردن از بالای یک ساختمان بلند نیست.

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

خطرات پاراگلایدر چیست؟آیا این ورزش ایمنی کافی دارد؟

مطمئن ترین و امن ترین روش در هر ورزشی این است که آنرا از طریق تلویزیون تماشا کنید! شما مطمئناً در میان دوستانتان و حتی در میان بازیکنان حرفه ای رشته های ورزشی گوناگون دیده اید که ایشان در اثرورزش صدمه دیده وروانه بیمارستان شده اند.حتی ممکن است این امر برای خود شما هم پیش آمده باشد آنچه مسلم است این است که اغلب این حوادث در اثر بی احتیاطی و یا خطاها به وجود می آید. درخصوص پاراگلایدر باید گفت این ورزش خطرناکتر از ورزشهایی همچون کوهنوردی،غارنوردی ،اسکی و موتورسواری نیست .چه بسا که دارای خطرات کمتری هم باشد اما به این نکته باید توجه نمود که عدم رعایت قوانین و مقررات در ورزشهای هوایی دارای اهمیت حیاتی است.استفاده از وسایل مطمئن و مناسب،بازرسی دوره ای وسایل،آگاهی کافی از هواشناسی و پرهیز از اقدام به پروازبه صورت انفرادی و شرکت در برنامه های تیمی و گروهی و رعایت دیگر مسائل و مقررات پروازی،پاراگلایدر را به وسیله ای بسیار لذت بخش و ایمن برای پرواز تبدیل می سازد.

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

پاراگلایدر همان پاراسل یا چتر سقوط آزاد است؟

کاملا خیر ، پاراسلینگ همان وسیله ای است که در کنار ساحل به وصیله قایق می کشند و چتر سقوط آزاد نیز همان چتری است که بعد از پریدن از هواپیما برای فرود ایمن آنرا باز میکند اما پاراگلایدر وسیله ای است که برای پرواز با آن در حالی که پاراگلایدر باز است خلبان آن با دویدن بر روی شیبهای بلند به پرواز در می آید واگر در حین شروع پرواز مشکلی برای پاراگلایدر پیش بیاید خلبان میتواند پرواز را ادامه ندهد وبعد از رفع مشکل دباره تلاش کند.

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

مجموعه اجرا کننده این برنامه های سابقه اجرای 6 سال پیاپی جشنواره ها و فستیوال های پروازی در سطح ایران را دارا می باشد. قابل توجه اینکه این مجموعه دارای برنامه های متعدد در آینده در خصوص تور های پروازی و ماجراجویانه و قابل اجرا در ایران و منطقه امن استان گلستان می باشد.

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

تور پرواز با  پاراگلایدر

برای مشاهده پکیج تور های ماجراجویانه پرواز با پاراگلایدر بر فراز طبیعت استان گستان اینجا کلیک کنید



لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.