فرهنگ سفر : 1- گیت پرواز در فرودگاه

4.5
از 20 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
17 بهمن 1395 09:29
0

با سلام به همراهان لست سکند و دوستداران سفر

بدون شک همه ی ما غزل «بسیار سفر باید تا پخته شود خامی» سعدی را شنیده ایم. با استناد به همین گفته ی گران بار سعدی نیز در می یابیم که سفر پر از تجربیات کوچک و بزرگ است و به انسان ها کمک می کند تا در رشد و تعالی خود گامی بسیار ارزشمند بردارند. اما آنچه در این میان نباید از یاد برد این است که سفر نیز مانند هر عمل دیگری آدابی دارد و رعایت این آداب گفته و ناگفته می تواند سهم بسزایی در کیفیت آن برای مسافر و میزبان به همراه داشته باشد.

چندی پیش نقل قول رفتار گردشگر ایرانی در یکی از کشورهای همسایه، بابی برای باز شدن درد و دل همگی شما همراهان همیشگی لست سکند از برخی از ناهنجاری های رفتاری گردشگران ایرانی در سفر شد. این گفت و گوها باعث شد که ایده ی اصلاح این رفتارهای نادرست در لست سکند شکل بگیرد که اولین محصول آن همکاری مشترک با مجموعه انیمیشن «دیرین دیرین» بود. امروز مفتخریم اعلام کنیم که پرورش بیشتر این ایده منجر به تولید محتویاتی بسیار مفید گشته که قصد داریم آنها را در سایت و شبکه های اجتماعی لست سکند با شما عزیزان در میان گذاریم تا همچنان ما را از نقطه نظرات دقیق و ارزشمندتان بهره مند گردانید.

امیدواریم که این مجموعه گامی در جهت بهبود فرهنگ سفر و ارتقای وجهه ی گردشگران ایرانی در سراسر دنیا بردارد. پس بیایید هر کدام تغییر را از خودمان آغاز کنیم و نه تنها در سخن، بلکه در عمل نیز سفیر فرهنگی کشورمان باشیم.

از امروز به مدت 25 روز با 25 مورد از مواردی که بارها در لست سکند بعنوان درد دل و بیان اعتراض آمیز از سمت شما عزیزان مطرح شده در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم. البته ما مطمئنیم درصد بسیار کمی از ایرانیان عزیز این مشکلات را ایجاد میکنند، اما با کمک شما قصد داریم که این معضلات را در حد توان و پتانسیل موجود کاهش دهیم و فرهنگ بالای ایرانیان را به رخ جهانیان بکشانیم. لطفا با اشتراک گذاری این تصاویر به ما کمک کنید.

فرهنگ سفر

 

تمامی طرحها و کاریکاتورهای فوق به صورت انحصاری و توسط لست سکند تهیه شده است و بازنشر آنها تنها با لوگوی لست سکند و بدون درج واترمارکی دیگری در طرح مجاز است.



لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.