مسیر پروازی وارنا- تبریز برقرار شد

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
مسیر پروازی وارنا- تبریز برقرار شد
04 شهریور 1389 01:00
0

با صدور مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، مسیر پرواز وارنا- تبریز با همکاری شرکت‌های هواپیمایی بلغارایر و دلفین پرنده برقرار شد.

خبرگزاری میراث فرهنگی- با موافقت سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی بلغارایر مسیر پروازی وارنا- تبریز را با همکاری شرکت‌ دلفین پرنده آغاز کرد. غلامرضا رستمیان با بیان این که خطوط هواپیمایی بلغارایر پرواز خود را از تاریخ 23 مرداد برابر با 14 آگوست آغاز کرده، گفت: «پروازهای این مسیر روزهای شنبه و یک‌شنبه هر هفته از وارنا به تبریز و بالعکس صورت گرفته و هواپیمای نوع ایرباس 320 با ظرفیت 178 صندلی جابه‌جایی مسافران را بر عهده دارد.»

مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی همچنین از برقراری خط پروازی سنندج- سلیمانیه توسط شرکت هواپیمایی ماهان در شهریور ماه جاری خبر داد و گفت: «پرواز خط هوایی بین سنندج-سلیمانیه و بالعکس از تاریخ 17 شهریور فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.» رستمیان در ادامه گفت: «پروازهای این مسیر با هواپیمای مدل BAE و ظرفیت 100 مسافر روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مسیر سنندج به سلیمانیه و برگشت صورت خواهد گرفت.»

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.