زوریخ،‌ دلپذیرترین جاذبه‌ گردشگری در اروپا

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
زوریخ،‌ دلپذیرترین جاذبه‌ گردشگری در اروپا
21 مهر 1389 00:00
0

زیبایی طبیعی و جاذبه‌های فرهنگی شهر زوریخ باعث شده اند، این شهر علی رغم گران بودن، به یکی از دلپذیرترین مقصدهای گردشگری جهان تبدیل شود.


به گزارش میراث آریا(chtn)،‌ جاذبه‌های تاریخی و مدرن موجود در شهر زوریخ همچون کلیسای جامع فرومونستر قرن سیزدهم یا عمارت لو کوربوزیه، معمار قرن نوزدهم سوییس و یا اماکن تفریحی و سرگرم کننده‌ این شهر، اگرچه هزینه نسبتا بالایی را دارا هستند، اما علاقمندان بی شماری را به سوی خود جذب کرده اند.

به گفته کارشناسان، یکی از راه‌های ساده برای سفر به زوریخ،‌ به همراه داشتن کارت مسافرتی زوریخ است. کارتی که گردشگران می‌توانند با استفاه از آن ترن‌ها،‌اتوبوس‌ها و حتی کشتی‌های کوچک تفریحی در این شهر را به صورت رایگان استفاده کرده و به نقاط مختلف شهر مسافرت کنند.

از نکات جالب توجه در خصوص شهر زوریخ، مسلط بودن شهروندان آن به چند زبان‌خارجه است به این معنی که به راحتی می توانند حتی با گردشگران به زبان‌ مادری آنها ارتباط برقرار کرده و این توانایی، یکی از مشخصه‌های مهم برای گردشگران در سفر به این شهر بوده است.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.