فراخوان دعوت به همکاری در بخش داوری مسابقه سفرنامه نویسی 95

4.5
از 6 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
21 تیر 1395 16:37
0

دوستان عزیز دواران مورد نیاز انتخاب شدند. لطفا درخواست جهت اضافه شدن به تیم داوری ارسال نفرمایید

سلام به تمامی دوستان و عزیزان، امسال هم مثل چند سال گذشته و برای ششمین مرتبه، مسابقه سفرنامه نویسی در جریان هست. با اینکه هنوز شروع رسمی مسابقه اعلام نشده، اما تعداد سفرنامه های دریافتی تقریبا 3 -4 برابر بازه مشابه سالهای قبلی است و البته همچنان هر هفته چندین سفرنامه جدید دریافت میکنیم.

بر خلاف سالهای قبل، قصد داریم در تیم داوری از دوستان سفرنامه نویس قبلی و مخصوصا برندگان نیز کمک بگیریم. تمامی دوستانی که تا انتهای سال 1394 سفرنامه منتشر شده در سایت دارند و مخصوصا برندگان و یا تقدیر شدگان دوره های قبلی میتوانند در امر داوری به ما یاری برسانند.

روال کار به اینصورت است که شما درخواست خود را از طریق فرم تماس با ما برای مدیریت سایت ارسال کرده و لینک سفرنامه های منتشر شده را نیز ارسال می کنید. در نهایت، 5 نفر از بین درخواست کنندگان انتخاب خواهند شد و فایلهای لازم جهت انجام امور مربوطه برای دوستان ارسال میشود.

شرایط کلی :

1- شخصی که به عنوان داور مشخص میشود خود نیز میتواند به عنوان شرکت کننده در مسابقه شرکت نماید، اما برای سفرنامه ارائه شده توسط خود حق رای و امتیاز نخواهد داشت.

2- تمامی سفرنامه های باید به صورت کامل مطالعه شود و بر اساس فاکتورهای امتیاز دهی به هر سفرنامه امتیاز مجزایی داده شود.

3- هر 10 روز یکبار نتایج داوری میبایست برای مدیریت سایت ارسال شود و هر سفرنامه نهایتا تا 5 روز بعد از انتشار در سایت مطالعه و امتیاز اعطا شود.

4- بابت فعالیت فوق وجه و امتیاز ویژه ای برای دواران در نظر گرفته نخواهد شد .

5- الویت با دوستانی است که در امر سفرنامه نویسی و حتی جواب دادن به سوالات دیگر کاربران سابقه بیشتری دارند.

6- چنانچه احساس شود هر گونه جهت گیری و سو استفاده از سمت داوری وجود دارد، نامبرده از امر داوری کنار گذاشته خوهد شد .

7- در پایان مسابقه و همزمان با معرفی برندگان داوران نیز به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

منتظر اعلام آمادگی شما دوستان عزیز از بخش تماس با ما یا از طریق ارسال درخواست به آدرس ایمیل LastSecondTours {at} gmail .com هستیم.



لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.