نمایشگاه های روسیه در ماههای آگوست و سپتامبر 2015

5
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
01 شهریور 1394 13:24
2

وب سایت 10Times.com برنامه های نمایشگاههای کشورهای مختلف جان در زمینه های Trade Shows - Conferences - Venues و . . . را به صورت دسته بندی شده نمایش میدهد. در این سایت حتی به برخی از نمایشگاه های بین المللی ایران نیز اشاره شده است.

در زیر برخی از نمایشگاههای کشور روسیه در ماههای آگوست و سپتامبر 2015 را معرفی کرده ایم.جهت مشاهده تمامی نمایشگاهها اینجا کلیک کنید.

Wedding Fashion Moscow

نمایشگاه مد وعروسی یک رویداد سه روزه است که از 14 آگوست تا 16 آگوست 2015 در خانه هنرمندان مرکزی مسکو در روسیه برگزار می شود.در این نمایشگاه محصولات مربوط به صنعت عروسی به نمایش گذاشته می شود.


Euro Shoes Premiere Collection

کلکسیون کفش یورو طی 4 روز ، از 18 آگوست الی 21 آگوست 2015 در نمایشگاه سوکولنیکی و مرکز Convention مسکو در روسیه برگزار می شود.این رویداد نمایشگاه البسه ، کفش ، چرم و محصولات چرمی و صنعت مد می باشد.


CHAPEAU

CHAPEAU یک نمایشگاه بین المللی کلاه ، لوازم جانبی و تزیینی است که طی 4 روز برگزار می شود. در این نمایشگاه طراحان ارشد مد جدیدترین کلکسیون کلاه و محصولات مربوط به سر را در رنگبندی و طرح های مختلف برای فصل های مختلف و رویدادهای گوناگون به نمایش می گذارند. امسال دوازدهمین سال برگزاری این نمایشگاه می باشد.


Funeral Services Stone

نمایشگاه خدمات عزاداری طی 2 روز از تاریخ 20 آگوست تا 21 آگوست 2015 در Urelaxpocenter در مسکو برگزار می شود. در این نمایشگاه محصولاتی نظیر ابزار ، مواد شیمیایی ، ریخته گری هنری ، تجهیزات و ابزار و مواد مراقبت از سنگ ، تصاویر سرامیکی ، محصولات سنگی یا آهنی و خدمات مربوط به این فیلد به نمایش گذاشته می شود.


Modern Child

کودک مدرن ، نمایشگاهی است که طی 7 روز برگزار می شود. شروع این نمایشگاه 22 آگوست و پایان آن 30 آگوست است. در این نمایشگاه محصولاتی نظیر غذای کودک ، پزشکی و سلامت کودکان ، روانشناسی و آموزش افراد جوان ، پدر و مادرها ، خانواده ها ، مشاوره ، توسعه ورزش کردن ، محصولات و خدمات مربوط به تحصیل و مدارس ، کالاهای ورزشی و تفریحی ارائه می گردد.


Automechanika

اتومکانیکا نمایشگاه بازار تجهیزات ماشین می باشد. در این نمایشگاه محصولات وسیعی در زمینه ماشین و لوازم جانبی و تزیینی آن به نمایش گذاشته می شود.


Moscow Off Road Show

این نمایشگاه 5 روزه از تاریخ 26 آگوست تا 30 آگوست در Crocus Expo مسکو برگزار می شود و مربوط به محصولاتی است نظیر SUV ، محصولات مربوط به تمام وسایل نقلیه زمینی ، تنظیم خودرو ، لوازم جانبی برای اتومبیل و محصولات دیگر در این زمینه می باشد.


Moscow International Motor Show

نمایشگاه بین المللی موتور مسکو طی 5 روز و از تاریخ 8 سپتامبر الی 12 سپتامبر 2015 در Expocentre Fairground مسکو برگزار می شود. این نمایشگاه مربوط به محصولات خودرو ، محصولات الکترونیکی و الکتریکی ، محصولات صنعتی ، ماشین آلات و تجهیزات ، راه آهن و محصولات مربوط به صنعت هواپیما و نقل وانتقال می باشد.


Flowers Russia

یکی از رنگی ترین نمایشگاههایی که در مسکو برگزار می شود نمایشگاه گل و گیاه است که طرفداران زیادی را نیز به خود اختصاص داده است. این نمایشگاه ایده هایی برای ساخت و ایجاد یک باغ زیبا به بازدیدکنندگانش می دهد. همچنین در این نمایشگاه انواع کمیاب گیاهان و گل ها همچنین دانه گیاهان و انواع گلدان ها بهمراه لوازم تزیینی این صنعت به نمایش گذاشته می شود.


IPSA Promotional Products

نمایشگاه محصولات تبلیغاتنی IPSA ، ایده هایی از بهترین هدایای تبلیغاتی روز را در طی سه روز برگزاری به بازدیدکنندگانش ارائه می دهد. این نمایشگاه از 8 الی 10 سپتامبر 2015 برگزار می شود. IPSA بزرگترین و حرفه ای ترین نمایشگاه محصولات و خدمات تبلیغاتی در روسیه می باشد.


International Exhibition for Commercial Vehicles

نمایشگاه بین المللی خودروهای تجاری یک رویداد 5 روزه است که از 8 سپتامبر تا 12 سپتامبر در مرکز نمایشگاههای بین المللی Crocus Expo در مسکو برگزار می شود. این رویداد نمایشگاه محصولات مربوط به خودروهای تجاری ، شرکت های تولید کننده پیشروی جهانی و روسی همانند مرسدس بنز ، MAN ، رنو ، اسکانیا ، DAF ، Kamaz و موارد دیگر در زمینه صنعت حمل و نقل می باشد.


Musikmesse ProLight & Sound

این نمایشگاه ، یک نمایشگاه بین المللی در زمینه صنعت موسیقی ، تجهیزات حرفه ای صوتی و تجهیزات نورپردازی می باشد که بین 10 تا 12 سپتامبر برگزار می شود. این نمایشگاه بیش از بیست سال است که در مسکو برگزار می شود.


Music Moscow

نمایشگاه موزیک مسکو از تاریخ 10 الی 13 سپتامبر برگزار می شود و نمایشگاهی در زمینه آلات موسیقی نظیر گیتار ، درام ، کیبورد ، پیانو ، PA ، سازهای زهی و تجهیزات موسیقی در این زمینه می باشد.


Gardener and Farmer

این نمایشگاه در تاریخ 10 الی 14 سپتامبر طی 5 روز برگزار می شود که نمایشگاهی در زمینه محصولات کشاورزی ، باغداری ، پرورش گل و گیاه ، درختچه های کوچک و باغچه های خانگی می باشد.


Coffee and Tea in Russia

نمایشگاه چای و قهوه طی 3 روز از تاریخ 11 الی 13 سپتامبر در پارک Sokolniki برگزار می شود.در این نمایشگاه محصولات بهترین تولید کنندگان چای و قهوه و شیرینیجات از روسیه و سراسر جهان به نمایش گذاشته می شود و همچنین برنامه های آموزشی در ارتباط با غذا نیز برگزار می شود.


International Food Exhibition WorldFood

نمایشگاه بین المللی مواد غذایی جهان یک رویداد 4 روزه است که از 14 سپتامبر الی 17 سپتامبر 2015 در Expocentre Fairground مسکو برگزار می شود. این نمایشگاه مربوط به تمام بخش های صنعت مواد غذایی می باشد که به یازده بخش مختلف تقسیم می شود : گوشت و مرغ ، ماهی و غذاهای دریایی ، میوه و سبزیجات ، شیرینیجات و نان ، روغن ، انواع سس، مواد لبنی ، چای و قهوه ، انواع آبمیوه و نوشابه ، محصولات یخ زده و محصولات کنسروی.


Fruit & Vegetables

نمایشگاه میوه و سبزیجات طی 4 روز و از تاریخ 14 الی 17 سپتامبر 2015 در Expocentre Fairground مسکو برگزار می شود. در این نمایشگاه انواع چای سبز ، برگ چای ، چای خشک در صنعت مواد غذایی ، چای و قهوه به نمایش گذاشته می شود.


Internaitonal Trade Fair For Travel And Tourism

نمایشگاه بین المللی سفر و گردشگری طی 4 روز و از تاریخ 15 الی 18 سپتامبر در مرکز نمایشگاه بین المللی Crocus Expo در مسکو برگزار می شود. این نمایشگاه مربوط به محصولاتی نظیر تکنولوژی کامپیوتر برای صنعت گردشگری ، اخبار و رسانه ، بیمه و خدمات بانکی مربوط به صنعت سفر و گردشگری می باشد.


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.