عکس های بسیار زیبای نیویورک از ارتفاع 380 متری

4.4
از 10 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
11 خرداد 1395 15:00
0

این عکس های فوق العاده از ارتفاع 380 متری از بالای مرکز تجارت جهانی یک گرفته شده اند. از قسمت One World Observatory که در بالای مرکز تجارت جهانی قرار گرفته نمایی پانورامیک و بسیار زیبا از نیویورک را می توان دید. این عکس ها که از همین محل گرفته شده اند شاید بتوانند تا حدودی احساس این تجربه را بیان کنند.

newyork from above

One World Observatory سه طبقه دارد. در طبقه 102 بازدیدکنندگان می توانند نمایی از نیویورک از ارتفاع 360 متری ببینند. در طبقه 101 3 گزینه برای شام از جمله خانه استیک وجود دارد. اما فضای اصلی در طبقه 100 قرار دارد. فضای زیادی برای گردش و گرفتن عکس وجود دارد. همچنین در City Pulse می توانید اطلاعاتی در مورد شهر و جاهای دیدنی بگیرید.

newyork from above

همان طور که قدم می زنید به زمین هم نگاهی بیندازید. جهت های روی زمین به شما می گویند به کدام قسمت شهر نگاه می کنید.

newyork from above

از سمت شمال ساختمان امپایر استیت و ساختمان کرایسلر مشخص هستند. اما نما از این گسترده تر است و پل جرج واشنگتن هم از دور دیده می شود.

newyork from above

نمای شرقی شامل بروکلین (پارک پل بروکلین و سه پلی که شهر را به منهتن وصل می کنند)، قسمت هایی از کویینز و حتی لانگ آیلند می باشد.

newyork from above

از سمت جنوب مناظر زیبای زیادی وجود دارد: مجسمه آزادی، جزیره الیز و جزیره گاورنرز. حتی جزیره استیتن و پل ورازانو ناروز هم از دور مشخص هستند.

newyork from above

و بالاخره از سمت غرب نیوجرسی و باتری پارک سیتی قابل رویت هستند.

newyork from above

یکی از نکات هیجان انگیز یا عجیب در مورد Observatory احساس بودن درست بالای شهر است. حتی آسمان خراش های بلندی مثل ساختمان Woolworth یا 7 World Trade Center نیز زمانی که چندین متر بالای آنها ایستاده اید بسیار کوچک به نظر می رسند.

newyork from above

گرچه شهر نیویورک به ساختمان های بلندش معروف است اما از دیدن اینکه چگونه بعضی قسمت ها هنوز چقدر کم ارتفاع هستند تعجب خواهید کرد مثل قسمت شرقی نیویورک یا حومه شهر با ساختمان های بلند منهتن تضاد زیادی دارند.

newyork from above

newyork from above



منبع: cntraveler
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.