سفر به دل طبیعت بدون نیاز به سفر رفتن

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
سفر به دل طبیعت بدون نیاز به سفر رفتن
07 مهر 1389 00:00
0

وب سایت moodturn امکانی بسیار جالب را برای بازدیدکنندگان این وب سایت فراهم آورده است. با مراجعه به این وب سایت میتوانید از پشت میز کامپیوتر و مانیتور خود به دل طبیعت سفر کنید و مقصد تور طبیعت گردی خود را انتخاب کنید. اما باید قبل از شروع این سفر صدای کامپیوتر خود را بالا ببرید یا اینکه بر روی گوش خود هدفون بگذارید. این وب سایت با جمع آوری عکسهای بسیار زیبا و با کیفیت و همچنین با پخش صداهایی متناساب با عکسها شما را مبهوت میگذارد.

شعار این وب سایت "Relax and Enjoy" به معنای " آرام  و راحت باشید و لذت ببرید " میباشد. هیچگونه موزیک ساخته دست بشری قرار نیست برای شما پخش شود و فقط با نواهای طبیعی شما غرق در آرامش و استراحت خواهید شد.

کافیست از منوی سمت چپ سایت در قسمت "Select your Theme" انتخاب کنید که میخواهید به چه نوع طبیعتی سفر کنید؟ جنگل، ساحل، باران، طوفان و . . . را میتوانید انتخاب نمایید و به اعماق آنها سفر نمایید. البته باید اینترنت پر سرعتی داشته باشید که بتواند بدون مکث و قطعی این مناظر و صداهای آنرا ببینید و بشنوید.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.