مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی سال 1391 - با جوایز ارزشمند

4.5
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی - با جوایز ارزشمند
08 خرداد 1391 01:00
0

وب سایت "لست سکند" با همکاری آژانس های مسافرتی عضو و در جهت ترویج فرهنگ سفر و به اشتراک گذاری دانش و تجربه کاربران خود اقدام به راه اندازی مسابقه ای با عنوان "مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی" برای چهارمین سال متوالی نموده است (اگر نمیدانید سفرنامه چیست اینجا کلیک کنید). تاریخ شروع این مسابقه 15 خرداد 1391 و تاریخ پایان آن 31 شهریور 1391 است .

در این مسابقه 3 آژانس مسافرتی و یک هتل به عنوان حمایت کننده و اسپانسر آمادگی خود را اعلام نموده اند در نتیجه جوایز بسیار ارزشمند و نفیسی انتظار شش برنده خوش شانس مسابقه را میکشند . برای اطلاع از جوایز به انتهای همین صفحه مراجعه فرمایید. 

می توانید از 2 طریق سفرنامه های خود را برای ما ارسال نمایید:

  • 1- تمامی کاربران عضو در سایت با مراجعه به این صفحه می توانند فرم مورد نظر را تکمیل و برای ما ارسال نمایند.
  • 2- سفرنامه خود را در قالب یک فایل ورد (متن تایپ شده به فارسی) و به همراه عکسها (با کیفیت مناسب و بدون واتر مارک و اینکه عکسها را شخصا و توسط دوربین خود گرفته باشید) به صورت یک فایل ZIP به آدرس ایمیل LastSecondTours[at]Gmail.com ارسال نمایید.
" در هر 2 حالت لازم است که شما به عضویت وب سایت در آمده باشید تا سفرنامه با نام و مشخصات شما در سایت قرار گیرد "

شرایط شرکت در مسابقه

  • 1- سفرنامه می بایست توسط شخص شرکت کننده در مسابقه تهیه شده باشد و به صورت کامل و مفید باشد و از هیچ وب سایت /وبلاگ دیگری برداشت نشده باشد.
  • 2- سفرنامه ها نباید در وب سایت دیگری تا قبل از تاریخ قرعه کشی برندگان، منتشر شوند یا شده باشند.
  • 3- در صورتیکه مشخص شود سفرنامه توسط شخص مذکور نوشته نشده است، شانس شرکت در قرعه کشی را از دست خواهد داد. ( برای اطمینان از این قضیه ارسال مشخصات سفر از جمله نام آژانس صادر کننده تور / تاریخ دقیق سفر / تلفن آژانس / نام مسئول مربوطه / آدرس و تلفن مستقیم فرد شرکت کننده الزامیست) و چنانچه بعد از انتخاب شدن به عنوان برنده مشخص شود اطلاعات ارسالی نادرست میباشد نام فوق از لیست برندگان خارج خواهد شد.
  • 4- سفرنامه ها می بایست مربوط به سفرهای سال 1388 به بعد باشد و از درج سفرنامه های قدیمی خودداری نمایید. همچنین هیچ گونه فرقی نمیکند که آیا شما مسافر این سایت بوده اید یا خیر؟
  • 5- برندگان برای تحویل جایزه خود باید به محل شرکت مراجعه نمایند.(با هماهنگی قبلی و حضور اسپانسرین مسابقه)
  • 6- محدودیت در ارسال سفرنامه توسط یک شخص وجود ندارد و هر کس به هر تعداد دلخواه می تواند سفرنامه های خود را ارسال و شانس برنده شدن خود را افزایش دهد.
  • 7-سفرنامه ها می بایست از لحاظ ادبی و گفتار قابل قبول باشند و از لحاظ حجم و تعداد کاراکتر در سطح قابل قبولی باشند. (برای نمونه این سفرنامه را مشاهده بنمایید)
  • 8-از طریق لینک مخصوص به عضویت کاربران، به عضویت وب سایت در آمده و نام کاربری خود را فعال نمایید.
  • 9- از ارسال عکسهای شخصی خودداری فرمایید، عکسها شما میبایست از مناظر دیدنی، هتل، خیابان ها  و . .  . باشد.
  • 10- شما میبایست سفرنامه خود را در یک فایل ورد و به فارسی تایپ نمایید و به همراه عکسها در یک فولدر و یک فایل ZIP به آدرس ایمیل ارائه شده در بالا ارسال فرمایید .  دقت بفرمایید که حتما عکس ها را به صورت اعداد و از 1 2 3 4 .... به بالا نام گذاری نمایید و در فایل ورد مربوطه فقط به شماره عکس اشاره نمایید و عکسها را به صورت جداگانه ارسال نمایید تا در سفرنامه نهایی در جای صحیح قرار گیرند. سفرنامه های ارسالی خارج از این چهارچوب در سایت قرار نخواهند گرفت.

انتخاب برندگان

این مسابقه 6 برنده خواهد داشت. انتخاب برندگان توسط اسپانسرین و مدیریت سایت به این صورت انجام خواهد گرفت که تمامی 4 اسپانسر و مدیریت سایت سفرنامه های ارسالی رو مطالعه و به هرکدام از آنها نمره ای بین 1 تا 10 اعطاء خواهند نمود، بدین ترتیب به 6 نفر از شرکت کنندگان که بیشترین امتیاز ها را بدست آورندجوایز اعطا خواهد شد. اعطاء جوایز با حضور اسپانسرین و در برندگان با پوشش خبری ( عکس و مطلب) صورت خواهد گرفت. برندگان مسابقه تا 15 مهرماه 1391 مشخص خواهند شد و از طریق وب سایت و خبرنامه اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

در بهترین حالت یک سفرنامه نمره 50 را دریافت خواهد نمود. 

*بهترین و کامل ترین سفرنامه

بهترین و کامل ترین سفرنامه، سفرنامه ای خواهد بود که به بیان موشکافانه و دقیق تمامی جزییات سفر به همراه عکسهای اختصاصی توسط فرد تهیه کننده مطلب تهیه شده باشد. شما امکان نوشتن سفرنامه داخلی و خارجی را دارا هستید . برای آگاهی دقیق تر از قضیه سفرنامه برندگان سال قبل را مطالعه فرمایید :

نفر اول سال 90 - سفرنامه سنگاپور (آقای محمد حسین غفاری)

نفر دوم سال 90-  سفرنامه هندوستان (خانم سپیده حجازی)

لیست جوایز و اسپانسرین

در این دوره از مسابقه سفرنامه نویسی با شکل و شمایل جدیدی از جوایز در خدمت شرکت کنندگان خواهیم بود. اسپانسرین متعهد شده اند مبالغی را با عنوان کوپت تخفیف خرید خدمات (تور و بلیط/اتاق و کلبه هتل) از آژانسها و هتل ها عضو خود به برندگان مسابقه اعطا نمایند. برندگان با دریافت کوپن تخفیف میتوانند از خدمات آژانس ها فوق طی مدت زمان 6 ماه استفاده نمایند.

این کوپن ها قابل انتقال به دیگری هستند و شما میتوانید تا سقف تعیین شده از تخفیفات در نظر گرفته شده استفاده نمایید. در مجموع 6 جایزه از 4 اسپانسر به نفرات اول تا ششم به شرح زیر به برندگان اعطاء خواهد شد:

آژانس ایرانیان مهر - مبلغ 2 میلیون تومان
مشخصات کلی : بازه خدمات : استفاده از تورهای بالی - مالدیو - کشتی کروز - اروپا
تعداد برنده : 1 نفر
تاریخ استفاده از جایزه : از 31 مهر 1391 الی 31 فروردین 1392
تلفن آژانس : 2222033-021
وب سایت : IranianMehr.com 
 
آژانس ژوان شن سفید - مبلغ 1.5 میلیون تومان
مشخصات کلی : 
بازه خدمات : استفاده از تمامی تورهای ارائه شده در وب سایت رسمی آژانس
تعداد برنده : 1 نفر
تاریخ استفاده از جایزه : از 31 مهر 1391 الی 31 فروردین 1392
تلفن آژانس : 88757911-021
وب سایت : SheneSefid.com
 
 

آژانس شباویز - مبلغ 1 میلیون تومان
مشخصات کلی : 
بازه خدمات : استفاده از تمامی تورهای ارائه شده در وب سایت رسمی آژانس             
تعداد برنده : 1 نفر
تاریخ استفاده از جایزه : از 31 مهر 1391 الی 31 فروردین 1392
تلفن آژانس : 88610830-021
وب سایت : Shabaviz.net
 

هتل بام رامسر - مبلغ 1.2 میلیون تومان
مشخصات کلی : 
بازه خدمات : استفاده از اتاق ها و کلبه های هتل                                                
تعداد برنده : 3 نفر    |    هر کدام 400000 تومان
تاریخ استفاده از جایزه : از 31 مهر 1391 الی 31 فروردین 1392
تلفن های هتل : 01925363530 -01925363519
وب سایت : TelecabinRamsar.com
 
 
 
 
   
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.