اطلاعیه شماره 2 درباره مسابقه سفرنامه نویسی 95

4.6
از 12 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
مسابقه سفرنامه نویسی 95
18 دی 1395 10:30
0

 

سلام بر تمامی همراهان و سفرنامه نویسان و خوانندگان عزیز لست سکند. عذرخواهی ما را بابت طولانی شدن اعلام نتایج مسابقه سفرنامه نویسی بپذیرید. با توجه به تعداد آثار دریافتی (123 سفرنامه تایید شده) و به جهت اینکه تمامی سفرنامه های دریافتی میبایست در سایت منتشر میشدند تا در وحله اول شما دوستان عزیز و در وحله دوم داوران عزیز آنها را مطالعه بفرمایند، پروسه اعلام انتشار و اعلام نتایج به درازا کشید . این هفته انتشار تمامی سفرنامه های به پایان میرسد و هفته آینده در تاریخ 28 دیماه با اعلام نتایج نهایی برندگان به مسابقه سال 95 پایان خواهیم داد.

پس از انقضای مهلت شرکت در مسابقه سال 95 نیز، سفرنامه های زیادی دریافت شده اند که همگی در مسابقه سال 96 شرکت داده میشوند. سال آینده پروسه داوری و انتخاب داوران با تغییر و تحولی اساسی روبرو خواهد شد (در ابتدای سال 96 شرایط جدید را اعلام خواهیم کرد)

از تمامی شما بزرگوارانی که به واسطه نظرات سازنده خود همواره پشتیبان لست سکند هستید و با همراهی خود، عرصه را بر ‏فعالان گردشگری، هموارتر کرده اید، سپاسگزاریم. همچنین مفتخریم تا بار دیگر اعلام کنیم که اشتراک گذاری تجارب ‏ارزشمند شما در زمینه سفرنامه نویسی و نقد وبررسی هتل ها، باعث شده است تا لست سکند به عنوان یکی از بهترین مرجع ‏های سفر به شمار آید که این امر میسر نبود مگر با کمک و حس مسئولیت و اشتراک گذاری شما عزیزان که باعث این امر شد. ‏

با ما همراه باشید...‏

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.