اطلاعیه درباره نسخه جدید سایت

4.6
از 10 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
08 خرداد 1396 12:59
0

سلام به تمامی دوستان و همراهان همیشگی سایت

بعد از تقریبا 3 سال نسخه جدیدی از لست سکند در روز شنبه رونمایی شده است . به غیر از تغییرات ظاهری هسته مرکزی سایت نیز به صورت کلی عوض شده و در نسخه اولیه که درحال حاظر در دسترس شماعزیزان هست تنها سعی کردیم موارد قبلی سایت رو با سیستم جدید بروز نمایی کنیم و طی یکی دو ماه آنیده آپشنها و Feature های بسیار جدیدی به سایت اضافه خواهند شد.

متاسفانه از شنبه با مشکلاتی فنی مانند : قطع شدن و عدم کار کردن اپلیکیشن موبایل ، مشکل ورود کاربران و عدم دریافت ایمیل بازیابی پسورد جدید، نمایش تورهای غیر مرتبط در انتهای جزییات یک تور، نمایش اطلاعات اشتباه لیست قیمتهای هتل در صفحه جزییات هتل ها و . . . . روبرو شده ایم که در حال بررسی و برطرف کردن تمامی انی موارد و مشکلات هستیم و به امید خدا تا انتهای هفته نسخه جدیدی بروز خواهد شد که تمامی ایرادهای اولیه و شناخته شده رو برطرف خواهیم کرد. از شما نیز خواهش میکنیم در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مشکلات در قسمت انتهایی همین صفحه لیست موارد را برای ما ارسال فرمایید تا در دستور کار ، بررسی و برطرف کردن قرار گیرد . به محض دست یافتن به یک نسخه مناسب ، خبر فوق از طریق کانال های اطلاع رسانی به خدمت شما عزیزان خواهد رسید و لیست موارد و امکانات و تفاوتها با سایت قبلی در اختیاز شما قرار خواهد گرفت. 

از شما خواهشمندیم تا آن زمان مثل همیشه یار و باور ما باشید و کمک کنید که ایرادات سایت هر چه زودتر بر طرف شوند.

لیست برخی از اشکالات مهم که احتمالا خیلی از شما دوستان به آنها اشاره خواهید کرد و ما قبلا آنها را مشاهده کرده ایم و در حال بررسی آنها هستیم به شرح زیر میباشد :

1- عدم کار کردن اپلیکیشن موبایل (که با حذف و دریافت مجدد به صورت لحظه ای حل خواهد شد و در غیر اینصورتو به احتمال خیلی زیاد تا آخر هفته نسخه فعلی مجددا کار خواهد کرد)

2- عدم وجود درج امتیاز منفی (-) به نظرات

3- عدم نمایش لیست قیتمهای یک هتل در صفحه پروفایل هتل ها

4- مشکل ورود به سایت و بازیابی پسورد جدید

5- عم اتصال سفرنامه ها به نام کاربری سفرنامه نویسان

6- عدم فعالیت صحیح دکمه ثبت تخلف

7-مرتب سازی و جستجو در بخش هتلها

8- مشکل در نسخه موبایل (مخصوصا در بخش نمایش لیست قیمتهای هتلها )

9- . . .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان هستیم

 

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.