امیر کبیر سیر گیتی Amir Kabir Seir Giti

0
امیر کبیر سیر گیتی

درباره امیر کبیر سیر گیتی

شرکت خدمات مسافرتی‌ امیر کبیر واقع در سعادت آباد به شماره تماس   02122140340به مدیریت عامل جناب اقای امیر رحیمی در حال ارائه خدمات گردشگری، تور و بلیط‌های پروازی به مسافران گرامی‌ می‌باشد.

یک دهه تلاش، تجربه و فعالیت مســتمر در صنعت توریســم و گردشگری شرکت خدمات مسـافرتی‌ امیرکبیـر را حمایت مینماید. ارائه تور‌هــای تک و ترکیبی‌ در کشـــور‌های خاور میانه، آسیا شرقی‌ و اروپا، از جمله ایتــــالیا، فرانسه، هلند، اسپانـیا، بلغارستان، ترکیه، امارات متحـده، سریلانکا، تایلند، مالزی، هند و چین به متقاضــیان عزیز و گرامی‌ از خدمات همـیشگی این شرکت می‌باشد. کار شناسان مجرب، حرفه‌ای و متخصــص امیر کبیر از میان بهترین‌های این صنعت برگزیده شده و با حمایت واحد‌های پشتیبانی مدیریتی، آموزشی‌، مالی‌ و آی تی در ارائه خدمات مسافرتی‌ همواره پیشرو و موفق بوده اند.

شایان ذکر است امیر کبیر به سبب مالــکیت دفتر کاری خود در محدوده‌ ســعادت آباد شـهر تهـران، همـواره موقعیتی ثابت داشته و میزبان همیشگی‌ مشتریان وفادار خود می‌باشد. به منظور خدمات رسانی هرچه بیشتر به مشتریان، واحد پشتیبانی‌ این شرکت در طبقه فوقانی دفتر فروش در حال پشتیبانی‌ و خدمات رسانی می‌باشد.

آموزش و یادگیری

آموزش، یادگیری و به اشتراک گذاشتن مستــمر تجربیات کاری بین همــکاران امیرکبیر، از اصــلی‌‌ترین دلایل پیشرفت‌های متداول این شرکت در صنعت توریسم و گردشگری بوده است. بهره وری از افراد متخصص، با تجربه و قابل اعتماد در مجموعه‌ای با مدیریت پر تلاش، با برنامه، حامی‌ و مبتکر که با روابط عمومی بالای خود پیـش از مدیریت تیم به رهبری آن می‌‌اندیشد همـــواره تیم امیر کبیر را به سمت جلو سوق داده است امیر کبیر مشتری مداری را در راس امور حرفه‌ای خود قرار داده و این اصل را باور می‌دارد.

فروش تور‌های مسافرتی‌

کارشناسان بازار یابی‌ امیر کبیر با بررسی‌ و تحلیل تور‌های موجود، روزانه معتبر‌ترین و اقتصادی‌ترین پکیج‌ها را انتخاب و هر تور را به کارشناس مخصوص و مجرّب آن ارائه میدهند. لیست تهیه شده در اختیار واحد آی تی قرار گرفته و در وب سایت شرکت، فضای مجازی و صفحات اجتماعی و همچنین در قالب پیامک برای متقاضیان تور‌های گردشگری معرفی‌ میگردد. کارشناسان با در نظر گرفتن کامل شرایط متقاضی و پس از بررسی‌ تمامی نکات، تور مناسب را تهیه و آن را به صورت قرارداد به ایشان ارائه میدهند. متقاضی پس از تائید قرار داد پرداخت‌های لازم را در واحد مالی انجام داده و کارشناس فروش باقی‌ ماندهٔ مراحل را تکمیل مینماید.

تور‌های اروپایی و ویزای شنگن
 
مجوز
منقضی شده
موقعیت
تهران
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
تاریخ مجوز
منقضی شده
0
بدون نظر
0
برخورد و دانش پرسنل
0
موقعیت فیزیکی آژانس
0
تحویل به موقع مدارک
0
پشتیبانی در طول سفر
0
پایبندی به مفاد قرارداد
0
تعهد و مسئولیت پذیری تور لیدر
0
قیمت نسبت به بازار
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.