هتل اینترنشنال اند تاور سوئیتس، بلغارستان

3.5
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
خدمات All Inclusive در هتلی تاپ در سواحل بلغارستان + تصاویر
08 مرداد 1400 08:00
0

کشورهای اروپایی همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می‌شوند و از سراسر قاره‌ها میزبان توریست‌های بسیاری می‌شوند. اما متاسفانه بسیاری از  ایرانیان به دلیل هزنیه‌ بالای تورهای اروپایی و نیاز به اخذ ویزای شنگن از سفر به این کشورها اجتناب می‌کنند.

اما لزوما تمام تورهای اروپا به این شکل نیستند. چرا که کشور بلغارستان واقع شده در حوزه بالکان و اروپای شرقی یکی از انتخاب‌های جذابی برای گردشگران می‌تواند باشد که بدون نیاز به ویزای شنگن و با هزینه‌ بسیار اقتصادی‌تر نسبت به دیگر کشورها می‌تواند خاطرات فراموش نشدنی رقم بزند.  بنابراین اگر دوست دارید تا با یکی از توریستی‌ترین شهرهای بلغارستان، یعنی شهر وارنا و سواحل گلدن سندز و یکی از بهترین هتل‌های این شهر به نام هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور آشنا شوید به خواندن این مطلب ادامه دهید.

 01 copy 13.jpg

هتل اینترنشنال اند تاور سوئیتس

outlook.jpg

 

 

موقعیت اینترنشنال اند سوئیتس تاور

شهر ساحلی وارنا به طور کلی یکی از بهترین مقاصد تابستانی هر گردشگری به شمار می‌رود. اما این موضوع با واقع شدن یک هتل در سواحل طلایی رنگ گلدن سندز می‌تواند بهتر هم شود. همانطور که در نقشه زیر ملاحظه می‌کنید هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور در مرکز ساحل گلدن سندز واقع شده است و  دسترسی مناسبی به شهر وارنا و دریای سیاه دارد.

 

 

امکانات هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور

یکی از مزایای هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور امکانات عمومی و تفریحی بسیار عالی آن است که شما را چه از نظر خدمات، چه از نظر امکانات در نظر گرفته در اتاق‌ها و همینطور امکانات تفریحی و سرگرم کننده راضی نگه می‌دارد. این هتل به درخواست مسافران خدمات خود را به صورت HB و All Inclusive نیز ارائه میدهد. برخی از ویژگی‌های هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور عبارتند از:

  • سه استخر مجزا که به تفکیک یکی از آن‌ها ویژه کودکان است، یک استخر سرپوشیده و همه فصله که دارای آب گرم است و همچنین یک استخر روباز فصلی که تنها مخصوص بزرگسالان است، مرکز اسپا با خدمات کاملی چون ارائه انواع ماساژها، حمام ترکی، سونا و همینطور باشگاه بدن سازی برخی از مهم‌ترین امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌روند. البته در طبقه 17هم این هتل یک مرکز خرید نیز گنجانده‌ شده است تا مهمانان در صورت نیاز بتوانند در داخل هتل خرید‌های خود را انجام دهند.
  • امکانات داخل اتاق‌ها نیز شامل اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه، سرویسی بهداشتی اختصاصی، گاو صندق، میزکار، سشوار، تلویزیون کابلی، و سرویس رسانی 24 ساعته می‌شود. البته بسته نوع اتاقی که مهمانان در هتل انتخاب می‌کنند مواردی چون مبل‌های راحتی، بالکن و امکانت بیشتر اینچنینی نیز در دسترس خواهند داشت.

 

استخر هتل اینترنشنال اند تاور سوئیتس

هتل اینترنشنال سوئیتس

ساحل هتل اینترنشنال سوئیتس بلغارستان

 

رستوران هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور

باتوجه به اینکه کشور بلغارستان در اروپای شرقی واقع شده است، طبع غذاهای آن با ذائقه بسیاری از مهمانان آسیایی هماهنگ است و نگرانی از این بابت وجود ندارد. ضمن اینکه در هتل  اینترنشنال اند سوئیتس تاور 3 رستوران هم به صورت بوفه‌ای و هم به صورت a la carte وجود دارد. به غیر از رستوران در این هتل مهمانان می‌توانند از 3 بار مختلف بهره ببرند.  

 

رستوران هتل اینترنشنال اند سوئیتس بلغارستان

رستوران هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور

رستوران هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور

 

 

اتاق‌های هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور

هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور دارای 325 اتاق است که تمامی آن‌ها به 3 اتاق Executive، اتاق Superior به همراه بالکن، اتاق Deluxe، 2 آپارتمان Deluxe و آپارتمان Presidential و یک سوئیت Superior تقسیم می‌شوند. متراژ اتاق‌ها از 35 متر تا 110 متر مربع متغیر است، امکان استعمال دخانیات در آن‌ها وجود ندارد و برخی از اتاق‌ها با نمای 360 درجه در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند.

 

Deluxe Apartment هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور
Deluxe Apartment
اتاق‌های هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور
Presidential Apartment
اتاق‌های هتل اینترنشنال اند سوئیتس
Superior Suite
اتاق‌های هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور
Executive Rooms

 

هتل اینترنشنال اند سوئیت س تاور

جهت مشاهده قیمت تور بلغارستان ویژه هتل اینترنشنال اند سوئیتس تاور کلیک کنید.

 

 

 

منبع: hotelcasinointernational

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.