هتل ترندی لارا آنتالیا Trendy Lara hotel

4.7
(از 1 نقد و بررسی)

درباره هتل ترندی لارا آنتالیا

نوشتن نقد و بررسی

اگر دوست دارید مانند یک سلبریتی تعطیلات خود را در بهترین و لوکس ترین حالت ممکن سپری کنید به خواندن این نقد و بررسی ادامه دهید تا شما را با یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا به نام ترندی لارا آشنا کنیم. ترندی لارا هتلی 5 ستاره و لوکس در منطقه لارای آنتالیا است که از جهات مختلف می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های سفر شما باشد. چرا که خدمات و امکانات و تفریحات هتل ترندی لارا در بالاترین استانداردهای صنعت هتلداری قرار گرفته است. برای مشاهده جزئیات بیشتر می‌توانید به اطلاعات تکمیلی هتل ترندی لارا مراجعه کنید.

نوع هتل
پنج ستاره
موقعیت
لارا
پیشنهاد کاربران
%100 از 1 رای
رتبه در لارا
29 از 68 هتل
توضیحات تکمیلی هتل ترندی لارا آنتالیا

امکانات هتل ترندی لارا

همانطور که از تصاویر هتل ترندی لارا می‌توانید مشاهده کنید، روی صحبت درباره یک هتل بسیار بزرگ و مجلل است. هتل لوکسی که در آن 674 اتاق و سوئیت مختلف با تنوعی قابل قبول و امکانات متنوع دیده می‌شود. به طور کلی ویلا و سوئیت‌های هتل ترندی لارا آنتالیا متراژ بیشتری دارند، اما در ارزان‌ترین اتاق‌های هتل ترندی لارا آنتالیا که با نام «اتاق استاندارد» شناخته می‌شوند هم امکاناتی چون: تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن، گاو صندق، سیستم تهویه هوا، مینی بار، کتری، میز کار، کتری، کف‌ها پارکت شده، بالکن، سرویس بهداشتی و دوش دیده می‌شود...


بابت خورد و خوراک هم مهمانان جای نگرانی ندارند، زیرا با وجود 7 رستوران که در نواحی مختلف هتل قرار گرفته‌اند، کمبودی حس نمی‌شود. رستوران‌های هتل ترندی لارا شامل یک رستوران اصلی و 6 رستوران با منوی a la carte می‌شود که در آن محبوب‌ترین غذاهای بین المللی توسط سرآشپزان حرفه‌ای تهیه می‌شود.

 هتل ترندی لارا آنتالیا

اصلی ترین ویژگی هتل ترندی لارا آنتالیا که توجه ویژه‌ای به آن شده است امکانات تفریحی هتل است، به طوری که تمام مهمانان در هر سن و سال بتوانند نهایت لذت را در اوقات فراغت خود ببرند. از مهم ترین اماکانات تفریحی هتل ترندی لارا می‌توان به 1 استخر روباز و 1 استخر سرپوشیده اشاره کرد که هر دو در فصل زمستان آب‌های گرم دارند. همچنین در ترندی لارا یک پارک آبی بزرگ با 10 سرسره‌ متنوع وجود دارد که برخی از آن‌ها برای کودکان ساخته شده‌اند تا تمامی اعضای خانواده بتوانند از تعطیلات خود در هتل ترندی لارا لذت ببرند.

به غیر از پارک آبی و استخر، امکانات تفریحی هتل ترندی لارا شامل ساحل اختصاصی، اتاق بازی، اجراهای زنده، باشگاه ورزشی، مینی کلاب و تین ایج کلاب (ویژه کودکان و نوجوانان) و سالن اسپایی می‌شود که در آن سونا، حمام ترکی، طیف وسیعی از خدمات ماساژ درمانی وجود دارد.

قیمت تورهای هتل ترندی لارا

در آخر اگر تمایل دارید تعطیلات خود را در نزدیکی سواحل آنتالیا در یک هتل لوکس سپری کنید این هتل انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود. در این صفحه همچنین می‌توانید قیمت هتل ترندی لارا و تصاویر هتل ترندی لارا را نیز مشاهده کنید. عکس های هتل ترندی لارا و نظرات کاربران هم در همین صفحه به شما کمک می‌کند که بیشتر درباره این هتل و تجربه سفر به آن بدانید.
آدرس هتل ترندی لارا آنتالیا به همراه موقعیت آن و اطلاعات دیگر هتل در کنار همین صفحه قرار گرفته تا هر گونه اطلاعات بیشتری درباره هتل لازم داشتید، بتوانید به دست بیاورید.

امکانات هتل ترندی لارا آنتالیا

اینترنت وای فای رایگان در لابی
خشکشویی
رستوران
استخر سرپوشیده
گاو صندوق
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل ترندی لارا آنتالیا

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
تایتانیک مردان پالاس
417m
هتل وو توپکاپی
729m
وو کرملین پالاس
730m
هتل و ریزورت های سواندور توپکاپی پالاس
733m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
4.7
عالی
4.7
(از 1 نقد و بررسی)
کیفیت و تنوع غذا
5
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
5
عملکرد کارکنان
5
تفریحات و امکانات هتل
4
منطقه و دسترسی
5
ارزش قیمت به نسبت خدمات
5
تیم انیمیشن
4
ناصر ناصری
نوشته شده در 13 فروردین 1397

تکمیلی

4.7
بیشتر
آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.