هتل مرمرا آنتالیا The Marmara Antalya hotel

0

درباره هتل مرمرا آنتالیا

نوشتن نقد و بررسی

هتل مرمرای آنتالیا روی تپه‌های مشهور فالز (Falez) واقع شده و هتلی ۵ ستاره با خدمات فوق العاده لوکس است که تجربه اقامتی رویایی با خدمات بسیار با کیفیت را در یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه برای شما به همراه خواهد داشت. لابی هتل بسیار زیبا و خیره کننده است.

این هتل دارای استخری در محوطه بیرونی است و شما می‌توانید در طول اقامت خود از زمین بازی، پارک کودک، خدمات ماساژ درمانی و حمام ترکی و رستوران زیبای هتل استفاده کنید. علاوه بر این در قسمت پذیرش می‌توانید از راهنمای تور کمک بخواهید تا در ازای پرداخت هزینه‌ای مکان‌های دیدنی منطقه را به شما نشان دهند.

در کنار همه امکانات فوق العاده‌ای که این هتل دارد، هر شب برنامه‌های نمایشی و سرگرم کننده‌ای برای مهمانان در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این با قرار گرفتن هتل بروی تپه‌های فالز می‌توانید یکی از بی نظیرترین منظره‌های منطقه از دریای مدیترانه را از بالکن زیبا و بزرگ هتل ببینید.

اتاق‌های هتل همه دارای حمام خصوصی، کمد، سیستم خنک کننده و تلوزیون هستند. اتاق‌های خانوادگی و بزرگتر دارای نشیمن و مبلمان نیز هستند. هر یک از اتاق‌های این هتل آبرنگی و زیبا، با پنجره‌های بزرگ رو به کوه‌های توروس (toros) هستند. صبحانه هر روز به صورت بوفه در رستوران هتل سرو می‌شود.

این هتل تنها ۷ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در منطقه‌ای آرام و زیبا در نزدیکی شهر آنتالیا واقع شده است که تنها ۵ دقیقه از شهر فاصله دارد. اگر قصد گذراندن تعطیلات در ترکیه را دارید، هتل مارمارا یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه و آنتالیا است.

نوع هتل
پنج ستاره
موقعیت
لارا
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در لارا
51 از 68 هتل
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل مرمرا آنتالیا

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
هتل بوتانیک اکسکلوسیو لارا
0m
هتل سیمسک
0m
هتل باروت لارا کالکشن
50m
هتل میراکل ریزورت
407m
جاذبه های اطراف
ساحل لارا
703m
آکسو دلفیناریوم
908m
موزه مجسمه های شنی آنتالیا
3.8km
مراکز مهم شهر
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0
تیم انیمیشن
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.