هتل پارک رویال کالکشن پیکرینگ Parkroyal Collection Pickering

0

درباره هتل پارک رویال کالکشن پیکرینگ

نوشتن نقد و بررسی

هتل و اقامتگاه‌‌ها بخش جدایی ناپذیر یک سفر خاطره انگیز هستند و نقش پر رنگی در میزان رضایت شما از یک هتل دارند. در این نقد و بررسی قرار است شما را با هتلی آشنا کنیم که نه تنها رضایت کامل مهمانان خود را جلب می‌کند، بلکه به تنهایی یک جاذبه گردشگری هم محسوب می‌شود! هتلی که در ادامه قرار است به آن بپردازیم هتل پارک رویال کالکشن پیکرینگ نام دارد. هتل 5 ستاره‌ای که با ظاهر بسیار ویژه‌اش، نگاه هر عابری را دست کم برای چند لحظه‌ای مشغول خود می‌کند. در ادامه درباره ویژگی هتل پارک رویال سنگاپور، معماری هتل پارک رویال سنگاپور و دیگر موارد مرتبط گفته‌ایم. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید از محتوای قسمت "توضیحات تکمیلی هتل پارک رویال کالکشن پیکرینگ" کمک بگیرید.

 

نوع هتل
پنج ستاره
موقعیت
سنگاپور
پیشنهاد کاربران
%0 از 0 رای
رتبه در سنگاپور
22 از 95 هتل
توضیحات تکمیلی هتل پارک رویال کالکشن پیکرینگ

ویژگی هتل پارک رویال سنگاپور

زمانی که صحبت از سرسبزی، پایداری و پاکیزگی می‌شود؛ سنگاپور یکی از کشورهای پیشرو در منطقه بشمار می‌رود. یکی از همین موارد که به خوبی اهمیت فضای سبز در سنگاپور را منعکس می‌کند، هتل پارک رویال پیکرینگ است. هتلی که در آن 15.000 متر مربع باغ‌های چند لایه در تراس‌های هر طبقه‌اش ایجاد شده است. در واقع هدف از ایجاد این سازه ساخت هتلی در باغ بوده است که به نظر می‌رسد معماران و مهندسین WHOA، کمپانی سازنده هتل پارک رویال کالکشن پیکرینگ به خوبی از پس آن برآمدند.


امکانات هتل پارک رویال سنگاپور

به غیر از فضای سبز و معماری هتل پارک رویال سنگاپور که در نوع خود در جهان بی‌نظیر است فراموش نکنید که روی صحبت ما با یک هتل 5 ستاره و لوکس است. هر چقدر ظاهر و معماری هتل پارک رویال سنگاپور بی‌نظیر است، امکانات و خدمات آن‌ هم تحسین شدنی است.
در هتل آسمان خراش و 16 طبقه‌ای پارک رویال سنگاپور 367 اتاق و سوئیت وجود دارد که در تمامی آن‌ها امکاناتی چون اینترنت پرسرعت و رایگان، چای یا قهوه‌ساز، تلویزیون ال ای دی، گاوصندق الکتریکی، تخت‌های با کیفیت و دکوارسیونی جذاب دیده‌ می‌شود. همچنین در طبقه پنجم هتل استخر بی‌انتها، سالن اسپا، باشگاه ورزشی و باغ قرار داده شده است. در هتل پارک رویال پیکرینگ یک بار و رستوران نیز به نام LIME دیده می‌شود که به تنهایی جوایز داخلی و بین‌المللی متعددی را از آن خود کرده است.
به طور کلی پارک رویال پیکرینگ را می‌توان از جهات مختلفی به عنوان یکی از برترین هتل‌های سنگاپور معرفی کرد. عکس های هتل پارک رویال سنگاپور، ویژگی هتل پارک رویال سنگاپور و نظرات کاربران از تجربه اقامت در این هتل را در همین صفحه می‌توانید ببینید.

امکانات هتل پارک رویال کالکشن پیکرینگ

رستوران
گاو صندوق
سشوار
ترانسفر فرودگاهی
خشکشویی
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل پارک رویال کالکشن پیکرینگ

رستوران های اطراف
فود سنتر مکسول
602m
مارینا بی سندز راساپورا مسترز
1.5km
تکا سنتر
2.4km
رستوران کومالا ویلاز
2.4km
هتل های اطراف
فوراما سیتی سنتر
206m
ایبیس بوجت سنگاپور کلارک کوآی
278m
هتل فراگرنس ریورساید
285m
هتل کلن بای فار ایست هاسپیتالیتی
394m
جاذبه های اطراف
چاینا تاون پوینت
320m
معبد سری ماریامان
348m
معبد و موزه دندان عتیقه ای بودا
512m
اسکله کلارک
558m
مراکز مهم شهر
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
0
بدون نظر
0
کیفیت و تنوع غذا
0
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
0
عملکرد کارکنان
0
تفریحات و امکانات هتل
0
منطقه و دسترسی
0
ارزش قیمت به نسبت خدمات
0

اولین نفری که نظر می‌دهد شما باشید

آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.