سفرنامه های ابوظبی

سفری فشرده و اقتصادی به امارات متحده عربی

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

میدونم ممکنه خیلی ها به دبی و ابوظبی سفر کرده باشن ولی من این سفرنامه رو برای اشخاصی مینویسم که سفر اولشون به امارات متحده عربی هست و یک یا چند دختر تنها هستند امیدوارم این تجربه من و نوشتن این سفرنامه برای شما مفید

منیر شاهوار

نرفت از یاد من عشق سفر عاشقترم کرد... (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

من از اون دسته آدمها هستم که هربار اسم سفر و یه مقصد گردشگری به گوشم میخوره اشتیاق وصف نشدنی تمام وجودمو میگیره و انگار که از خودم بی خود میشم! اصلا چرا راه دور بریم؟ بذارید اینجوری براتون بگم که یکی از تفریحات مورد

ویدا طالبی

دبی شهری غبار آلود اما مدرن (سفرنامه دبی) (2 قسمت)

مقاصد : دبیابوظبی

29 مهر ماه با همسرم خیلی ناگهانی تصمیم گرفتیم برای تعطیلاتی که پیش رو بود به سفر برویم. مقصد اول استانبول بود اما با توجه به سردی هوا در فصل پاییز تصمیم گرفتم به جای گرمتری برویم. از سایت لست سکند تورها را چک میکردم

bahar_iiii

سفر به دبی و ابوظبی با طعم مادرید (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

سفر به دبی و ابوظبی با طعم مادرید سلام من احسان و دوستم شهرام با توجه به سفر تیم رئال مادرید به ابوظبی جهت شرکت در مسابقات جام باشگاه های جهان در اواخر آذر ماه 97 تصمیم گرفتیم سفری به کشور امارات داشته باشیم(ما اهوازیها هم که

احسان مقدم

سفری جذاب و در عین حال اقتصادی به دبی

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

به نام خدا سلام مثل اینکه بالاخره نوبت به خودم رسید که سفرنامه دبی بنویسم. قبل از سفر خیلی از اطلاعات  سفرنامه ی بقیه توی این سایت استفاده کردم و امیدوارم با نوشتن سفرنامه خودم و همسرم بتونم کمکی بکنم به دوستانی که قصد سفر به دبی

فرزانه

سفر به نگین خاورمیانه، امارات (سفرنامه دبی و ابوظبی) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

تا جایی که می توانید سفر کنید به دور دست ترین جاهایی که می توانید بروید، تا زمانی که می توانید. یادتان باشد، زندگی برای زیستن در یک نقطه نیست! (منبع اینترنت) به نام خداوند مهربانی ها مقدمات پیش از سفر با سلام خدمت مخاطبان وب سایت خوب لست سکند. من

پوریا اقتداری

دبی در هفته اخر ژانویه

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

یا حق با سلام و عرض ادب خدمت تمام سفر دوستان و هم وطنان عزیز از انجایی که سفرنامم رو هر شب در هتل یا در اوقات بیکاری نوشتم ممکنه نثر یکدستی نداشته باشه که امیدوارم به بزرگواری خودتون ببخشید. قبل از این سفر به کوش آداسی،

بهروز ت

سفر به نیویورک کوچولو (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

سلام به همه لست سکندی های عزیز بعد خوندن سفرنامه های مختلف و اطلاعات خیلی خوبی که از اینجا به دست آوردم نوبت من شد که براتون از دبی بنویسم. سعی کردم اطلاعات اضافه ای که تو سفرنامه های قبل تکرار شده رو نیارم و یک

mhila

سفر به سرزمینِ حاکمانِ دور اندیش ( سفرنامه دبی و ابوظبی ) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

داخلی – روز – اجلاس سران عرب – دهه 1980 میلادی   شیوخ و سران عرب در حال گفتگو هستند . یکی از جنگ بین ایران و عراق می گوید و یکی هم از بحران فلسطین ! همهمه ای به راه افتاده و فضا بسیار منفی و