سفرنامه های بندر انزلی

گیلان گردی با چاشنی اردبیل!

با سلام خدمت دوستان این اولین باره که میخوام سفرنامه بنویسم دلم می‌خواد از این ببعد خاطرات سفرهام رو مکتوب نگهدارم. همچنین میتونم تجربیات خوب و بدم رو با شما به اشتراک بذارم. میخوام خیلی عامیانه و راحت بنویسم و میدونم خیلی کم و کاستی

پریسا دهقان
3.5

لاهیجان بارونی و زیبا

این سفرنامه حسن ختام سفرهای ما در سال 1401 هستش ،سال 401 با تموم سختی ها و تلخی هاش سفرهای خیلی شیرین و لذت بخشی رو برامون به همراه داشت . بعد از سفر به همدان و قزوین که سفرنامه ش در لست سکند موجود

فاخره خادملو

تماشای زیبایی های ایران در مسیر انزلی

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

سفرنامه استان گیلان (انزلی،رشت،ماسوله،قلعه رودخان ) با سلام خدمت همه ی شما دوستان عزیز این سفرنامه اولین سفرنامه ی من هست که داخل سایت خوب لست سکند قرار میدم پیش از این در سفرهای مختلفی که رفتم به دفعات از تجربه های خوب دوستان بهره گرفتم

محدثه عظیمی

وقتی لیدر خانواده میشی!

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

به نام خدا مقدمات سفر: برای سفر مشهد به رشت بلیط قطار گرفته بودم و تصمیم داشتم از آن جا به رامسر و بعد نمک آبرود بروم. چند روز مانده به سفر به خواهرانم گفتم اگر مایلند همسفرم شوند. البته آن دو مثل من فرصت سفر کردن

Mahboubeh.kh

سفر با دوچرخه در خط ساحلی شمالی و جنوبی ایران

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

در امتداد دو خط لاجوردی سفر با دوچرخه در خط ساحلی شمالی و جنوبی پاییز 1394سوا   بشکن طلسم حادثه را, بشکن! مهر سکوت از لب خود بردار منشین به چاهسار فراموشی بسپار گام خویش به ره, بسپار (حمید مصدق, آبی خاکستری سیاه)   مسیر حرکت پل پیروزی 26 مهرماه در جاده فیروزکوه رهسپار سفری دیگر در جاده

انسی

قدمی بر فرش سبز ایران(سفرنامه گیلان)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

به نام خدا قدمی بر فرش سبز ایران "سفرنامه گیلان"   انتظاری دیگر زمانی که نزدیک سفر رفتن می‌شود میز کارم حکم تبعیدگاهی را دارد که منتظر آزادی از آن هستم! زیرچشمی مدام به تقویم روی میزم سرک می‌کشم. انگار هر چه بیشتر نگاه کنم زودتر خواهد گذشت. زمانی که

ویدا مهین پو

سفرنامه گیلان گردی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

سلام! شما در هر حال مطالعه ی اولین تجربه ی سفرنامه نویسی من هستید. از حدود 7 سال پیش قبل از همه ی سفرهای خارجی و داخلی که داشته ام سفرنامه های بی نظیر و کامل بسیاری از شما عزیزان را مطالعه کرده ام و از

آیدا

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور سفر شاید همان واژه ی نابی باشد که شنیدنش حالمان را دگرگون می کند، ولی شنیدن از سفر کجا و تجربه کردنش کجا؟دقیقا یادم نمیاد چند بار از استان همیشه باران (گیلان) دیدن کردم ولی میدونم که حداقل

حمیدرضا سواری

سفر آخر هفته ای به شمال

سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

با خوندن سفرنامه یکی از دوستان تصمیم گرفتیم آخر هفته یه سفر کوتاه به شمال داشته باشیم. صبح روز پنجشنبه ساعت 6:30 صبح  با ماشین شخصی از تهران راهی شمال شدیم . اتوبان خلوت بود و بعد از گذشت سه ساعت رسیدیم به رودبار(شهر زیتون). با

Elimah

از شیراز تا به شمال

سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

مقدمه لنگرگاه نقطه امن یک کشتی است اما این چیزی نیست که کشتی ها برای آن ساخته شده باشند. سفر شاید همان واژه ی نابی باشد که شنیدنش هم حالمان را خوب می کند، ولی باز هم شنیدن از سفر کجا و تجربه کردنش کجا؟ سلام به همه

مامان دیانا

سفر به رشت زیبا شهر زنده

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

با سلام راستش بنده تا به حال نوشته ای با عنوان خاص "سفرنامه" ننوشته ام، اما در دنیای شخصیِ خودم گاهی اوقات عادت به نوشتن روزهای مهم زندگیم دارم، علی الخصوص روزهای مربوط به سفر. نوشتن حس خوبی به من منتقل می کند. سفرنامه های زیادی

yasaman k

سفری کوتاه به بهشت آبگیرهای ایران و رشت

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

سفری کوتاه به بهشت آبگیرهای ایران و رشت من استان گیلان را به دلیل داشتن ییلاقات زیبا بسیار دوست دارم. اگر قرار باشد در سفر به شمال ایران بین گیلان و مازندران انتخابی داشته باشم قطعا گیلان خواهد بود و از بین شهرهای این استان، گل

Nedajrg

از فرازِ غازیان تا فرودِ سیاه درویشان (گشت و گذاری کوتاه در گیلان)

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

همینجور که پشت فرمون بودم احساس گرما کردم. بخاری ماشین 3 روز خاموش نشده بود! آخه سرد بود، سرد و بارونی... حتی یک قطره هم آفتاب نبود!! می دونم قطره واسه آبه، ولی اینقدر بارون اومده بود که دیگه همه چی رو با قطره اندازه

مجید میرزادی

سفر به گلوگاه ناشناخته انرژی زمین

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای داخلی (ایران) 97

دقیقا یادم نیست که کی بود و کجا،که با دیدن عکس های آتشکده آذر گشنسب(تخت سلیمان) بر انگیخته شدم.یک کشش خاص و یک آرامش درونی من را به سوی تخت سلیمان فرا می خواند. با سرچی در اینترنت به این مطالب برخوردم: مجموعه باستانی و جهانی تخت

رامین رمضانپور

سفر به شمال غرب ایران.تلاقی کوه و دریا

سفرنامه نویسی داخلی - ایران ( دفعه اولی ) 97

سلام این اولین سفرنامه ای هست که من می نویسم. البته برای تمام سفرهای قبلیم تعداد زیادی سفرنامه خوندم و اطلاعات زیادی بدست اوردم. امیدوارم نوشته های من هم بتونه به دوستان کمک کنه. من 29 ساله و همسرم 32 ساله برای تابستان برنامه یه سفر خارجی

غزاله آشتیانی

سفر به شهر طلائی چای ایران

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای داخلی (ایران) 97

سفر به شهرطلائی چای ایران             دوم اردیبهشت بود ، طبق معمول روزانه که ساعتی پشت لپ تابم مشغول وبگردی بودم ، چشمم به یک آفرجالب دریکی از پکیجهای آژانس پرشین گلف (مجری تورهای گردشگری بازنشستگان کشوری) افتاد : تور اقامتی 3شب و